פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
בעלת מוטיבציה | 18:44  28/04/08
אני מאד רוצה ללמוד חינוך מיוחד בשנה הקרובה אבל אין לי פסיכומטרי (ממוצע בגרות 91)האם מכללת לוינסקי יכולה לבוא לקראתי ולתת לי להשלים פסיכומטרי בשנת הלימודים הראשונה?האם ואיך נגשים לועדת חריגים?
שני צור | 08:25  29/04/08
תנאי הקבלה לחינוך המיוחד הם מאוד נוקשים, היות ויש ביקוש רב למסלול הזה. משרד החינוך הוא הגוף שמכתיב למכללה את תנאי הקבלה, ולכן המכללה לא יכולה לקבל אנשים על תנאי לחינוך המיוחד.יש לך כמה אפשרויות: א. לגשת למועד הקרוב של הפסיכומטרי ביולי (את צריכה לקבל 456) ב. לעשות באוקטובר ולקוות שישאר מקום בחינוך המיוחד עד אז ושציון הפסיכומטרי יגיע לפני תחילת שנת הלימודים. ג. לעשות בדצמבר ולהכנס לסימסטר ב בפברואר בחינוך המיוחד. ד. אפשרות קצת שונה, שאני ממליצה עליה מאוד: באופן חד פעמי, משרד החינוך מתיר השנה להכנס למסלול היסודי עם בגרות של 90 ללא פסיכומטרי. זאת בשל החוסר במורים. בנוסף, הוא נותן מלגות של 2/3 משכר הלימוד ללומדים במסלול זה. את יכולה לעשות תואר ראשון ביסודי ללא פסיכומטרי, יש שם צורך רב בבעלי מוטיבציה. בסיום התואר תמיד תוכלי לעשות הסבה לחינוך המיוחד.
ליהי | 18:58  29/04/08
התלבטתי קשות לגבי אותו נושא בדיוק...האם לעשות פסיכומטרי ולהיכנס לחנ"מ,או לבחור במסלול של היסודי(ניתן היה להתקבל רק עם בגרות).בסופו של דבר בחרתי ביסודי ואני לא מתחרטת לרגע!האווירה במכללה נהדרת,הלימודים מאתגרים ואני חושבת שיש הרבה מה לתרום גם לגילאי היסודי.. בהצלחה בכל מקרה!
סגור