פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
עליזה | 09:43  28/04/08
רציתי לדעת מהם סיכויי להתקבל לעבודה כיועצת בית הספר לאחר תואר שני בייעוץ חינוכי?האם יש מקומות עבודה אחרים שניתן לעבוד חוץ מבית הספר? מהו שכר התחלתי לכל יועץ מתחיל? מהן אופציות שעומדות לרשותי לתארים מתקדמים יותר? תודה עליזה
שני צור | 15:38  28/04/08
קודם כל מבחינת סיכויי קבלה - יש צורך ביועצים בבתי הספר. כיום מקבלים כבר יועצים אחרי תואר ראשון בלית ברירה (אך זה מוריד להם בשכר). ניתן לעבוד כיועץ גם במוסדות אחרים שדורשים יעוץ ועבודה עם בני נוער (מתנסים, מוסדות לילדים משכונות מצוקה ועוד). היועץ מקבל שכר רגיל, כשחלק ממשרתו מוקצה לשעות יעוץ. בנוסף הוא מקבל גמול ייעוץ שמשתנה לפי שכרו והותק שלו. לתארים מתקדמים תוכלי להמשיך עם עשית תואר שני עם תזה (בעיקר באוניברסיטאות).
נוגה | 15:18  30/04/08
היי עליזה, קוראים לי נוגה ואני סטודנטית לתואר שני בייעוץ חינוכי בבית ברל ואני ממליצה בחום. אני לא חושבת שיש עוד מקומות עבודה המתאימים ליועצות חינוכיות חוץ מבתי ספר, הסיכוי להתקבל לעבודה בבית ספר הוא גדול מאוד אך לצערי המבחר בין מקומות העבודה הוא מוגבל כי המכללה מכשירה אותך לעבודה במסגרת משרד החינוך. ואת ההכשרה המעשית את גם עוברת בבתי ספר. בקשר לאפשרויות לתארים מתקדמים אז אני אישית לא מכירה שום דבר ובכלל לא נראה לי שיש טזה בתחום הייעוץ החינוכי.
סגור