פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
ארז | 09:21  23/04/08
שלום לכם, רציתי לדעת מה אני צריך ללמוד כדי להיות מורה בתיכון ואיפה אני יכול ללמוד את זה? תודה
טלי | 18:17  23/04/08
רצוי מאוד שתלמד במוסד להכשרת מורים,כי שם אתה מתנסה בעבודה מעשית במקביל לחומר התיאורטי וזה חשוב מאוד להמשך..אני ממליצה לך לבדוק במכללת לוינסקי כי יש להם שם מצוין בשוק-אתה מקבל תואר ראשון בחינוך ותעודת הוראה במקצוע שבו אתה בוחר ללמד.אני לומדת במסלול אנגלית ויש לי השלמת הכנסה לא רעה בכלל בשיעורים פרטיים..בהצלחה!
שני צור | 21:57  23/04/08
על מנת להיות מורה בתיכון אתה צריך לקבל תעודת הוראה לעל יסודי (ז-י מספיק לכל התיכון). אתה יכול ללמוד תואר ראשון ואז לעשות תעודה כזאת במקצוע של התואר או בכל מקצוע אחר, אבל אם אין לך תואר ראשון אתה יכול ללמוד ישר תואר B.ed שכולל בתוכו גם תואר ראשון בחינוך וגם תעודת הוראה במקצוע מסוים. את התואר הזה אתה יכול ללמוד בכל מכללה לחינוך. כאשר אתה מקבל תעודת הוראה עליך לודא שהיא אכן לגילאי על-יסוןדי ולא לגילאי יסודי.
מיכל דהן | 11:43  27/04/08
שלום, אני סטודנטית לחינוך בבית ברל, אני יודעת שבשביל להיות מורה אתה צריך לעשות תואר ראשון בחינוך + תעודת הוראה, כדי להתקבל ללימודים (בבית ברל ) את צריכה ציון משוקלל בין הבגרות לפסיכומטרי של 500ומעלה, אם יש לך את הנתונים האלה אתה תוכל להרשם ללימודים למסלול לחינוך לעל-יסודי ולהיות מורה בתיכון. בהצלחה.
סגור