פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
מורן | 11:36  10/04/08
שלום, אני מתעניינת בלימודים לתואר ראשון בחינוך אך לא מעוניינת להיות מורה.. האם יש דברים נוספים שניתן לעשות עם התואר? עד כמה האפשרויות נרחבות?
שני צור | 16:17  10/04/08
תואר בחינוך קצת פחות רלונטי מאשר תואר עם תעודת הוראה. ניתן כמובן להמשיך איתו בתחום המחקרי-אקדמי, וכן יש תעודות שונות שבהם ניתן להתקדם (אני למשל מכירה מכאן תעודת סיועבעזרת בעלי חיים, הנחיית קבוצות וכדומה)
מורן | 12:03  11/04/08
השאלה היא האם יש טעם לעשות גם תעודת הוראה כאשר אינני רוצה לעסוק בהוראה? האם יש אפשרויות לעסוק בתחומים שונים עם תואר ראשון בחינוך חוץ מהוראה?הכוונה היא בלי לימודי המשך.. תודה ויום טוב
שני צור | 12:17  11/04/08
השאלה היא באיזה כיוון את רוצה ללכת. באופן כללי, על מנת לעבוד עם ילדים רוב המוסדות מחפשים תעודת הוראה, משום שהיא תעודה פרקטית, לעומת תואר בחינוך שהוא מאוד תיאורטי. תואר בחינוך הוא כמו כל תואר במדעי החברה. אין הרבה מה לעשות איתו בשטח. לפעמים יש מחסור כל כך גדול באנשי חינוך, שלוקחים גם אנשים בלי תעודת הוראה. אפילו אם את רוצה לעסוק בחינוך בלתי פורמאלי צריך תעודת הוראה. תואר בחינוך הוא טוב כי הוא מענין וכי הוא מקנה לך שכר של בעל תואר ראשון, אבל הוא אינו מבטיח לך עבודה בתחום החינוך (כמובן שבמוסד פרטיהמעסיק לא חייב לבקש תעודת הוראה, אבל בדרך כלל הוא מבקש).
סגור