פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
יבגניה | 23:08  14/01/07
שלום! במה עוסקים יועצי חינוך? מה ההבדל ביניהם לבין פסיכולוגים חינוכיים? האם יש ביקוש למקצוע בשוק העבודה ועד כמה זה משתלם מבחינת משכורת? תודה!
יבגניה | 23:16  14/01/07
עוד שאלה: יש 4 מסלולי למידה לתואר שני בחינוך. איזה מהם הכי פופולרי ומשתלם מבחינת העבודה והשכר? אם יש לי תואר ראשון בחינוך, מה עלי להשלים כד להתקבל לפסיכולוגיה חינוכית?
טלי-מנהלת הפורום | 08:55  17/01/07
יועץ חינוכי עוסק בייעוץ בד"כ במסגרת ביה"ס, אבל בהחלט יכול לעבוד כיועץ גם באופן פרטי. בפועל, מבחינת העיסוק עצמו, הרבה יועצים חינוכיים עוסקים בדיוק באותם תחומים כמו פסיכולוגים חינוכיים, ההבדל הוא במקצוע - פסיכולוג הוא בד"כ מטפל מוסמך, אבל גם יועץ חינוכי יכול לטפל. בקיצור - לא תמיד יש הבדל. לגבי ביקוש - יש גם וגם, יועצים חינוכיים בדר"כ עובדים במסגרת בתי הספר ומערכת החינוך, פסיכולוגיים עובדים בשירות הפסיכולוגי / שירות עירוני ובדר"כ מסלול הכשרתם ארוך יותר. מבחינת שכר - הכל תלוי אם עובדים בשירות הציבורי או הפרטי.ניתן לפנות לאתר משרד החינוך לאגף הכשרת עובדי הוראה ולנסות להתעדכן לגבי השכר.
סגור