פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שגית | 20:11  29/03/08
סיימתי תואר ראשון בחינוך סוציולוגיה, אני מעוניינת לעשות תעודת הוראה בחינוך מיוחד, יש לי כמה שאלות: 1. כמה זמן משך הלימודים? 2. מה בנוגע להתמחות במקצוע? 3. מה בנוגע לאולוסייה בחינוך מיוחד גם את זה צריך לבחור?
שני צור | 20:32  29/03/08
מסלול זה נקרא הסבה לחינוך מיוחד. משך הלימודים הוא בדרך כלל שנתיים, כיומיים בשבוע. זה קצת משתנה לפי הקורסים שהיו לך בתואר הראשון וכמה פטורים הם יכולים להעניק לך. במהלך הלימודים את גם לומדת קורסים וגם משלבת עבודה מעשית באוכלוסיות שונות בחינוך המיוחד. לגבי התמחות, את תצטרכי לבחור האם את מעונינת בתעודה לגילאי 0-6 או בתעודה לגילאי 6-21. התעודה היא כללית ואינה ניתנת לגבי אוכלוסיה מסוימת. אחרי התואר תוכלי לבחור באיזה אוכלוסיה שתרצי.
שירי | 23:54  29/03/08
סביר להניח שתקבלי פטורים מהרבה מאוד קורסים וסביר שזה יקצר משמעותית את משך זמן הלימודים.אני בזמנו התענינתי לגבי תעודת הוראה בחינוך מיוחד בלוינסקי,ושם רצו לבנות לי מע' שעות שמותאמת אישית עבורי על בסיס של פטורים מקורסים חופפים(בסוף שיניתי כיוון...).תנסי לברר שם ובמקומות נוספים
מריה | 09:22  02/04/08
אני מכירה מישהו שלמד במכללת בית ברל במסלול להסבת אקדמאים להוראה, זה מסלול שנותן תעודת הוראה למי שיש לו כבר תואר ראשון, לפי מה שהוא סיפר לי את יכולה לעשות תוכנית לימודים אישית ומשך הלימודים נע בין 2-3 סמסטרים ליותר. לגבי התמחות במקצוע אני לא יודעת אם יש את זה בהסבת אקדמאים (תנסי לברר), אבל אני זוכרת בוודאות שהבחור שאני מכירה שלמד במסלול הזה בחר את האוכלוסייה שהוא רצה להתמחות בה נדמה לי שהוא בחר בגילאי 0-6. מקווה שעזרתי, בהצלחה.
שגית | 17:41  03/04/08
סגור