פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שלום, אני חושבת על ללמוד חינוך מיוחד (התמחות ללקוי שמיעה). לאחר קריאה פה בפורום החלטתי שעדיף ללמוד במכללה. אורנים, סמינר הקיבוצים, לוינסקי ועוד ועוד, מישהו יכול להמליץ על מקום להתמחות בלקוי שמיעה? תודה!
שני צור | 20:20  29/03/08
בדרך כלל הלימודים לחינוך מיוחד אינם מתמקדים בלקות אחת, אלא מתפרסים על פני כל הלקויות, וכך התעודה שניתנת לך היא כללית יותר ומאפשרת לך להכנס לכל התחומים הנדרשים בחינוך המיוחד. אני דווקא מציעה לך לא להתמקד באוכלוסיה ספיציפית אלא להיות פתוחה לכל הסוגים, ובהמשך הלימודים יכול להיות שתמשכי לאוכלוסיה מסוימת. בדרך כלל בכל המכללות לומדים גם קורסים כמו שפת הסימנים, וכך את יכולה להחשף גם לטיפול בלקויות שמיעה. בכל מקרה, לגבי המלצות אני אשמח אם תלמידים מהמכללות יכנסו לפורום וימליצו לך. את יכולה גם לקבוע פגישות יעוץ בכל מכללה ולשמוע מה הם מציעים לך
מירית | 23:42  29/03/08
סטודנטית לחינוך מיוחד במכללת לוינסקי.הסיבה שבגללה בחרתי בלוינסקי היא שהלימודים ברמה גבוהה ומקיפה מאוד ובמהלך הלימודים אני צוברת ניסיון רב מאוד בעבודה מעשית והניסיון שנרכש במקביל ללימוד החומר התיאורטי משמעותי וחיוני מאוד ליציאה לשוק העבודה בסופו של דבר... .אני מרוצה מהבחירה שלי כי בלוינסקי שמים דגש על יחס אישי והמרצים ממש מדברים איתך בגובה העיניים וניתן לפנות אליהם בכל בעיה.שיהיה הרבה בהצלחה בבחירת המוסד המתאים,זאת החלטה חשובה..!
נטלי ברביצקי | 15:05  01/04/08
כן, אני יכולה להמליץ לך על מסלול לחינוך מיוחד בבית ברל, במסלול יש התמחות לליקויי שמיעה, ואת יכולה לבחור התמחות לגילאים שונים, אם זה גיל הרך או יותר מבוגרים עד גיל 21. אני למדתי במכללה לפני שנתיים והזיכרונות הכי טובים שלי בחיים הם משם.
סגור