פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שגית | 19:21  06/03/08
היי, אני סיימתי תואר ראשון בחינוך, ואני יודעת אין הרבה מה לעשות איתו, ואני מאוד רוצה להמשיך ללמוד, אני מתלבטת מה ללמוד, האם ללמוד תעודת הוראה בחינוך מיוחד? אשמח אם תספרי לי קצת על התחום , השכר שמקבלים בעבודה, ומקומות שבו אשפר לעבוד, כמו כן רציתי לדעת מזה ריפוי ועיסוק ? והאם אפשר לעשות לזה הסבה?
ליאת | 07:58  07/03/08
יש תמיד עבודה בחינוך מיוחד, וזה גם פותח פתח להמון תחומים טיפוליים אחרים. בלוינסקי למשל יש גם טיפול בבעלי חיים, ספרותרפיה וגם הסבה לחינוך מיוחד
שני צור | 13:23  12/03/08
תואר בחינוך הוא דווקא תואר מאוד פרקטי, משום שבניגוד לתארים אחרים במדעי החברה ניתן לעבוד איתו בתחום. את יכולה לעשות תעודת הוראה בגן, בביה"ס רגיל או בחינוך מיוחד. במכללת לוינסקי למשל יפטרו אותך מכל הקורסים בחינוך. אני מניחה שגם במקומות אחרים זה כך. חינוך מיוחד נועד לעזור לכל ילד שמתקשה ללמוד: לקויות למידה, נכויות, אוטיזם, בעיות רגשיות - ילדים משכונות מצוקה וכדומה. את יכולה לעבוד בביה"ס של חינוך מיוחד, בביה"ס רגיל שמשלב ילדים מהחינוך המיוחד וכן במועדוניות לנוער במצוקה, ילדי אסירים, תסמונת דאון וכדומה.ניתן להמשיך גם לתעודות טיפוליות עם תעודה זו, כמו סיוע בעזרת בעלי חיים, ספרות ועוד. ריפוי בעיסוק מנסה לתת לאדם כלים פיזיים להתמודדות עם צרכים ביומיום. ההתמודדות אינה בהכרח קשורה ללמידה או לקושי מחשבתי. תוכלי לקרוא על כך ועל מקומות הלימוד באתר העמותה הישראלית לריפוי בעיסוק.
סגור