פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
תמי | 14:48  12/02/08
אני בעלת תואר ראשון מאוניברסיטה שחושבת על הסבה להוראה ומתלבטת היכן כדאי לבצע את לימודי תעודת ההוראה באוניברסיטת ת"א או מכללת בית ברל אשמח לשמוע אם יש למישהי/ו טיפים....
סיון | 13:10  13/02/08
היי תמי, כאקדמאית שלומדת במכללת בית ברל לתעודת הוראה, אני יכולה להמליץ לך באופן אישי על המכללה. בבית ברל מכינים עבורך תוכנית מותאמת אישית, יש גם לימודים מרוכזים בימי ו' ואפילו בשעות אחר הצהריים. ובן היתר יש גם שיעורים בלמידה עצמית ובלמידה מרחוק. מה שמאפשר לך לא לוותר על חיי המשפחה/עבודה. וכמובן שתוכנית הלימודים מותאמת באופן אישי תוך כדי התייחסות ללימודים הקודמים ולדרישות המסלול והחוג שתבחרי. בינינו, מה יותר טוב מזה שיכירו לך בחלק מהנק' להמשך לתעודת הוראה? שיהיה בהצלחה!
דוד | 17:34  13/02/08
למה דוקא בית ברל. אני מכירה את המסלולים בלוינסקי. יש שם אחלה תנאים והולכים לקראת הסטודנטים. מקבלים הרבה יותר ניסיון בשטח מאשר באוניברסיטה
סיון | 19:13  15/02/08
באים לקראת האקדמאים תוך כדי התחשבות בלימודים קודמים ובניית תוכנית אישית עם שעות גמישות. זוהי רק המלצתי מניסיון :) בכל מקרה שווה לך לבדוק את המסלולים... אגב דוד- התכוונת לכתוב שאתה מכיר ולא מכירה את המסלולים..לא?
יש הבדלים מהותיים בין מכללה לאוניברסיטה בתעודת הוראה, וכדאי לך לשקול אותם כשאת בוחרת מקום לימודים. באופן כללי, הניסיון המעשי במכללות הוא הרבה יותר משמעותי מאשר באוניברסיטה. באוניברסיטה עושים שיעורים בודדים של צפיה והתנסות. במכללות עושים 2 בקרים במשך כל השנה בהם מתוודעים לשטח וצוברים ניסיון. ההבדל הוא כמובן במוכנות שאיתה מגיעים האנשים לשטח. כדאי לך לבדוק מה כמה השלמות עליך לעשות ועד כמה גמישים איתך במערכת (לדוגמא, אצלינו במכללת לוינסקי אני יודעת שמאוד מנסים ללכת לקראת הסטודנט הן מבחינת כמות הפטורים והן מבחינת גמישות שעות הלימודים). מקווה שעזרתי.
סגור