פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
ברצוני ללמוד חינוך מיוחד בשנה הבאה, ואני מתלבטת מהו המוסד הטוב ביותר ללימודים אלה. כמו-כן ראיתי שבאוניברסיטת תל אביב יש מסלול כזה, מה ידוע לכם עליו והאם הוא יותר טוב/פחות טוב מלימודים במכללות השונות? תודה רבה ויום טוב!
אני יודעת על קבוצת הסטודנטים המצטיינים שלהם, אנשים שהתקבלו עם תנאי קבלה גבוהים.
טלי ששון | 10:33  06/01/08
טלי ששון | 10:45  06/01/08
היתרון בלימוד במכללות האקדמיות להכשרת עובדי הוראה הוא שבנוסף לתואר הראשון תלמדי גם לקבלת תעודת הוראה שתאפשר לך ללמד במשרד החינוך, היינו, בבתי הספר וכן, הלימודים במכללות משלבים הכשרה מעשית וכך תוכלי במשך שלוש שנים להתנסות בעבודה עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים ולהחליט עם איזו אוכלוסיה תרצי לעבוד. באונ' תלמדי תיאוריות אך לא תתנסי בעבודה מעשית.
שלום לך, אני רוצה להרחיב מעט את מה שטלי אמרה, זה נכון שבמכללות יש עבודה מעשית, הניסיון עם הילדים תורם המון לידע התאורטי שלך! אני אישית מאמינה שדרך העבודה המעשית לומדים הכי הרבה וזו הזדמנות שלא כדאי לך לפספס. אני מכירה את המסלול בבית ברל וממליצה בחום. תגיעי ליום הפתוח או שתתקשרי למרכז מידע, כך תוכלי לקבל את המידע שאת צריכה ויענו לך על כל השאלות. שבוע טוב.
להכיר זה לא מספיק... בבית ברל ההנהלה מאוד מאוד לא אמינה, כך שבמידה ועשית החלטה (גרועה) ללכת ללמוד שם, תחתימי אותם את כל מילה שמבטיחים לך. (שגם זה לא כול-כך יעזור לך...)
דורית | 15:32  09/01/08
במכללות בעיקרון יותר טוב כי יש ניסיון מעשי. אני מכירה את המסלול בלוינסקי והוא מענין ומאתגר
אורחת | 18:42  09/01/08
תודה רבה לכולכם על התגובות, השאלה שלי היא האם כדאי בכלל ללמוד באוניברסיטה, והאם יש פה מישהו שעשה את המסלול באוניברסיטה ויכול להמליץ לי?
עירית | 01:44  06/02/08
לימודים באוניברסיטה יותר תיאורטים. במכללות את מקבלת המון ידע מעשי שלדעתי, ממנו לומדים הכי טוב. אני אישית לומדת בסמינר הקיבוצים. כל אחד פה ממליץ על המקום שהוא לומד בו :) אני מציעה לך להיכנס לאתר האינטרנט ולראות במו עיניך את האפשרויות שלך, את תכנית הלימודים (מרתקת לדעתי), וגם להגיע לסמינר ולהתרשם בעצמך מהמקום. טוב מראה עיניים ... :) בהצלחה
עירית | 01:50  06/02/08
אני לא ראיתי טעם ללמוד באוניברסיטה תואר של 4 שנים, ועוד לאחר מכן להוציא תעודת הוראה, ולהיכנס לכיתה כשאני נטולת נסיון מעשי. בסמינר אני לומדת במסלול מקוצר של 3 שנים, לומדת שיטות שונות להוראה וטיפול, והמיקוד הוא בעשייה ולא בתיאוריה, הרי מה תעשי עם כל המידע שילעיטו אותך בו מבחינה מעשית אח"כ?
סגור