פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
גלינה | 19:02  26/12/07
עשיתי לא מזמן פסיכו' ואני מחכה לתשובה. ויש לי תעודת בגרות עם ממוצע של 91. חשבתי ללמוד חינוך מיוחד אבל הייתי רוצה לדעת יותר אם יש ביקוש גבוה למורות לחינוך מיוחד בעלות תואר ראשון ומהו השכר ההתחלתי?
טלי ששון | 08:37  27/12/07
לימודי החינוך המיוחד הנלמדים במכללות האקדמיות לחינוך משלבים לימודי תעודת הוראה ותואר ראשון. בנוסף, תתנסי במהלך לימודייך בעבודה מעשית עם האוכלוסיות השונות של החינוך המיוחד (להבדיל מהאונ' שם לא תתנסי במהלך לימודייך בהתנסות מעשית).לכן, כדאי שתלמדי באחת מהמכללות האקדמיות לחינוך המלמדות התמחות זו. אינני יודעת לענות לגבי השכר ההתחלתי אבל בכל מקרה יהיו שינויים בשכר המורים (בעקבות השביתה האחרונה). בהצלחה !
לירון | 13:15  28/12/07
אני מכירה את המסלול הזה במכללת לוינסקי. זה מסלול מצוין עם אתגרים וחברה מעולים
שגית | 14:48  01/01/08
היי גלינה, ידוע לי שיש בשוק ביקוש גבוה יותר למורות לחינוך מיוחד בהשוואה למורות רגילות ומנהלים מעדיפים לשלב מורות לחינוך מיוחד בכתות רגילות. כמורה לחינוך מיוחד אני לא מקבלת תוספת בשכר,אבל,מורות לחינוך מיוחד יכולות להשתלב בתוך בית הספר בתפקידים נוספים (כמו רכזות..) ולקבל תוספת שכר בגין התפקיד. אם את לא יודעת איפה ללמוד-אני ממליצה בחום על בית ברל.
שלום, אני מתעניינת מאוד בכל הקשור לטכנולוגיה מסייעת לילדים בעלי לקות ראייה כגון: צג ברייל ועוד.. אם יש מישהו שמבין בתחום ויש לו מידע על הנושא, אשמח להתעדכן. תודה ושבוע טוב
סגור