פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
גלי | 18:21  10/12/07
מהי רמת הלימודים בהסבת אקדמאים ליסודי? האם יש מכללות שמקשות יותר או פחות? האם ייתכן שיידרשו יותר קורסים במכללה מסויימת ובשנייה יידרשו אפילו 3 קורסים פחות?
טלי ששון | 10:38  12/12/07
לימודי ההכשרה לאקדמאים משולבים בלימודי התואר הראשון במכללות האקדמיות לחינוך, לכן רמת הקורסים היא רמה אקדמית של תואר ראשון. אינני יודעת על כוונה של המכללות השונות להקשות יותר או פחות. לגבי תכנית הלימודים האישית המתואמת לכל סטודנט - המכללות מרכיבות את תכניות הלימודים לפי דרישות והנחיות משרד החינוך. בעיקרון, לא אמורות להיות תוכניות שונות מאוד. בפועל, יש לעיתים שוני על פי מדיניות המכללה ומוסכמותה לוותר על קורסים ועל רמת הכשרה גבוהה.
אני סיימתי את מסלול הסבת אקדמאים בבית ברל. מאוד נהניתי מתוכן הלימודים ומהקמפוס הירוק. אני יודעת שהתחשבו בקורסים שעשיתי וקיבלתי נקודות זכות. לגבי מספר הקורסים שתידרשי לעשות,זה תלוי מה למדת קודם. אני מציעה לך לצלצל למרכז מידע ושם בטוח ידעו לענות לך יותר טוב ממני... :-) שרית.
ענת | 09:20  20/12/07
יכול להיות שזה גמיש כי כל מכללה מכירה בקורסים אחרים. אני חושבת שבמכללת לוינסקי הם ממש מנסים להפחית בקורסים ככל שניתן. אני ממש נהנית
ליאור | 10:26  23/12/07
ומה לגבי הרמה של הלימודים?
סגור