פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
אני בת 32 וחצי עובדת 10 שנים בענף התיירות,בדרך עשיתי תואר ראשון בא"ופ.החלטתי לעשות שינוי ולצאת מהענף ואני מתעניינת בחינוך אך...:כ"כ חוששת מהשינוי-שלא תהייה לי עבודה... והבעיה השנייה היא באיזה מסלול לבחור לגיל הרך כולל גננת?רגילאי א-ו? או אולי חינוך מיוחד? כ"כ הרבה מידע חסר לי..ואני ממש חוששת מהכיוון הזה .
שני | 22:23  02/12/07
אני גם מרגישה שזה מאוחר להכנס למערכת שבה רוב הצעירים צוברים ותק(כי למדו ישר אחרי צבא) או המבוגרים שכבר שנים במערכת וחששת לעשות כזה שינוי ולהכשל...וגם לא להשתלב. האם הלימודים קשים?
שני | 22:53  02/12/07
אמא לילדים ובגלל זה כ"כ חוששת שלא אעמוד בזהףלכן שאלתי על רמת הקושי....והפחד משינוי ושאין עבודה כי נדמה שייש הצפה,לא?
יעל לוין | 12:43  04/12/07
אני ראיתי לא מזמן בערוץ 1 כתבה שהמליצה על המסלול של הסבת אקדמאים של לוינסקי. מסלול איכותי שמתגמש עם הסטודנטים. אני התחלתי ללמוד שם השנה ובינתיים יש לי רק מילים טובות עליו. תבדקי כמה אופציות, אבל זו ההמלצה שלי.
טל | 10:59  09/12/07
אני גם מכירה את לוינסקי ויש שם מסלולים מעולים. לדעתי תלכי למסלול של היסודי כי ממש חסרים מורים בתחום הזה בכל הארץ
היחס האישי שמקבלים מהסגל המנהלי והאקדמי פשוט מקסים. כמעט שוכחים שאתה במוסד אקדמי.
טלי ששון | 15:09  03/12/07
אני מבינה לליבך. החששות כבדות ויש הרבה סימני שאלה. מצד שני, אם את כל כך מתעניינת בלימודי חינוך והוראה ואת רוצה לעסוק בזה - פשוט לכי על זה. הרצון יעזור לך לעבור את כל המכשולים בשלום. הוראה הוא מקצוע נדרש - למרות הקשיים והמשברים האחרונים שעוברת מערכת החינוך בישראל - תמיד יצטרכו מורים ולכן סביר להניח שתמצאי עבודה - במיוחד אם תהיי מורה טובה. לגבי תחום הלימוד - את צריכה לדעת איזה גילאים מדברים אלייך ואילו אוכלוסיות. תוכלי להכנס לאתרים השונים של כל אחת מהמכללות לחינוך הפזורות ברחבי הארץ ולהבין את הצרכים של הגילאים השונים. בהצלחה !!!
רווית | 14:09  11/12/07
אני עברתי את המסלול בבית ברל.היחס שם נפלא ומתחשבים בצורכי הסטודנט. אני ממליצה לך להתעניין במסלול של מורי דרך-זה במסגרת ביה"ס לחינוך.זה משהו שיכול לקשר אותך עם העיסוק הקודם שלך. צרי קשר עם היועצות המקסימות שם,הן יענו לך על כל השאלות. בהצלחה.
סגור