פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
אפרת | 22:14  26/12/06
שלום! יש לי שאלה: אם אני עושה תואר ראשון במדעי ההתנהגות, אפשר להמשיך אח"כ לתואר שני בייעוץ חינוכי, או שזה ממש לא קשור? איפה אפשר ללמוד מדעי ההתנהגות, ומהם תנאי הקבלה? ממש תודה, ושבוע מצויין!
מנהלת הפורום | 19:33  29/12/06
שלום אפרת 1. לשאלתך בנושא ייעוץ חינוכי- מעיון באתר אוניברסיטת בר אילן בה מלמדים תחום זה גם לתואר שני רצוי להגיע מתואר ראשון בתחום היעוץ החינוכי או עם ניסיון בתחום אם כי ניתן להגיש מועמדות גם מתארים אחרים אך ידרשו השלמות. 2. מדעי ההתנהגות ניתן ללמוד באוניברסיטאות וגם בחלק מהמכללות אני מצרפת לך כתובת הלקוחה מאתר זה המרכזת לך את כל המקומות בהם מלמדים מדעי ההתנהגות ותוכלי להגיע ישירות לאתרים של המוסדות השונים ולהסתכל בתכנית הלימודים, תנאי רישום וכו לכל מוסד אקדמי יש תנאי קבלה שונים http://www.ilimudim.co.il/GUI/Index/SearchResults.aspx?CategoryID=203&AreaID=&DiplomaTypeID=3 בהצלחה שירי מנהלת הפורום
הדר | 12:33  24/06/08
נרשמתי לחוג המשולב בבר אילן- מסלול פרט- שכמו שציינת לעיל כולל פסיכולוגיה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה, אך בקישור שנתת הוא אינו מופיע כתואר במדעי ההתנהגות.. האם הוא פחות ערך לתואר זה?! מדוע הם מתעקשים לקרוא לו בשם כוללני אחר? תכני הלימוד בסיסיים יותר? אני העדפתי ללמוד באוניברסיטה בגלל הסטאטוס אבל לא מצאתי משהו שמעניין אותי יותר מהתחום הזה והפסיכומטרי שלי לא הספיק לפסיכולוגיה. אולי אני עושה טעות והתואר הזה לא יתן לי עדיפות בשוק על אנשים אחרים שלמדו תכלס תואר של מדעי ההתנהגות? אולי אני אדרש להשלמות רבות לתואר שני?? סליחה על האורך. אשמח לקבל תשובה מרגיעה:)
סגור