פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
מורן דניאל | 15:59  16/08/07
שלום היכן אפשר ללמוד תואר כזה, חוץ מאוניברסיטת חיפה? תודה
azzry | 11:00  17/08/07
הכשרה כפסיכלוג תעסוקתי מחייבת תואר שני בפסיכולוגיה בחד מן המסולים הבאים- תעסוקתית, ארגונית או חברתית. אחד מן המסלולים הללו מצוי בכל אחת מן האוניברסיטאות בארץ. כמו כן, נפתחה לאחרונה מכללת תל-אביב יפו, המקנה תואר שני בפסיכולוגיה תעסוקתית. לאחר התואר, אם רוצים להתמחות ספציפית בייעוץ, יש לעבור התמחות, הכוללת ארבע שנים בחצי משרה או שנתיים במשרה מלאה. לשם כך, יש ללמוד מראש קורסים מסויימים על פי דרישת הועדה לפסיכוגים ארגוניים חברתיים תעסוקתיים. יש חוברת באינטרנט המפרטת את דרישות ההתמחות. במידה ורוצים לעסוק במיון, משאבי אנוש, ייעוץ ארגוני וכד', אין צורך בהתמחות. בהצלחה!
שירי ליברמן | 12:11  19/08/07
שלום מורן פורום זה עוסק בתואר ראשון מדעי ההתנהגות. למיטב ידיעתי במכללת תל אביב יפו יש תואר שני בפסיכולוגיה תעסוקתית , את מוזמנת לבדוק. בהצלחה
סגור