פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
ליהי | 20:35  08/07/07
הייתי שמחה לדעת מהם הקריטריונים החשובים בבחירת מקום לימודים של פסיכולוגיה. האם יש גורמים חשובים בבחירת מקום הלימוד שעלולים להשפיע בצורה דרסטית על קבלה לתואר שני? מהו ההבדל המהותי בין לימודי פסיכולוגיה או לימודים של מדעי ההתנהגות במסלול פסיכולוגיה? האם שני המסלולים פותחים את אותה הדלת? האם יש חשיבות למקום הלימוד מבחינת תואר שני? אשמח לתשובה בהקדם!!
היי ליהי אני מסיימת שנה ב' מדעי ההתנהגות במכללת אחוה כשאת מוסד הלימוד בחרתי בגלל הקרבה לבית והאפשרות לסיים את השנה האחרונה של התואר באוניברסיטת בן גוריון. כדי להתקבל לתואר שני בפסיכולוגיה יש כמה קריטטריונים שצריך לעמוד בהם כמו בחינת המתא"ם, המלצות מרצים ועוד כמה דברים שאני לא סגורה עליהם, אז ככה שלמקום שבו תלמדי יש חשיבות מסוימת לקבלה לתואר שני, אבל זה לא מה שיקבע.
שירי ליברמן | 11:24  11/07/07
שלום ליהי מדעי ההתנהגות או פסיכולוגיה לתואר שני בתחום- חשוב שתהיה מכסת קורסים מסויימת בפסיכולוגיה מבחינת קבלה לתואר שני, לוקחים בחשבון את ציוני התואר, מבחן מתא"ם, ראיונות אישיים, המלצות וכו' אם ועדת הקבלה לוקחת בחשבון אם למדת במקום זה או אחר, יתכן.
סגור