פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
שלום! אני דניס. נרשמתי לפני כמה שבועות לאונ' חיפה. למקצועות (כלכלה, פסיכולוגיה ומדעיי מחשב)שציינתי בטופס ההרשמה לא התקבלתי. בהודעת הדחייה שנשלחה אליי מהאוניברסיטה ישנה רשימה של מקצועות. מתוכם בינתיים אני בוחר בשירותי אנוש כעדיפות ראשונה. השאלה היא האם לרוץ עכשיו ולשלוח להם את הטופס או לעשות פסיכומטרי ולהתקבל לסמסטר ב' למקצועות דלעיל? מה עדיף מבחינת העתיד (שכר, תנאיי עבודה וכדומה).
שירי ליברמן | 10:03  25/06/07
שלום דניס ממה שאני מבינה אתה מתלבט בין תחומים מאד שונים זה מזה, כדאי אולי שתנסה דרך האוניברסיטה לברר יותר על כל תחום, לעבור ייעוץ /אבחון התאמה לקבל את מירב האינפורמציה ואז אולי יהיה לך יותר קל בהתלבטות
איילת | 10:22  25/06/07
התארים אליהם נרשמת מכוונים למקצועות שונים: כלכלה מכשיר לעבודה ככלכלן בארגונים עסקיים, ציבוריים, בנקים ועוד. פסיכולוגיה מכשיר להמשך לתואר שני בפסיכולוגיה ולעבודות שונות כגון: מיון והערכת עובדים, שיווק ומכירות, ניהול כוח אדם ועוד. התואר בשרותי אנוש הינו תואר אשר גם כן יכול להכשיר לעבודות שונות בתחום משאבי אנוש: מיון והערכת עובדים, שיווק ומכירות, ניהול כוח אדם ועוד. על כן, כדאי לחשוב טוב במה תרצה לעסוק בסיום התואר ועל פי החלטה זו לבחור תחום לימודים. אני מציעה לא לוותר ולבחור את התואר המועדף עליך, גם אם המשמעות היא שיפור תנאי קבלה. במכללה האקדמית אחוה באחריות אוניברסיטת בן גוריון תוכל ללמוד לתואר ראשון במגוון תחומים: מתמטיקה ומדעי המחשב, ניהול, כלכלה, מדעי ההתנהגות, פסיכולוגיה ועוד. כל התארים הינם תארים של אוניברסיטת בן גוריון והתעודה המוענקת בסיום התואר הינה תעודה של אוניברסיטת בן גוריון. נשמח לתת מידע נוסף במרכז המידע והרישום במכללה. בתודה, מרינה / איילת רכזת מידע ורישום במכללה האקדמית אחוה טלפון: 08-8588048 או *3622 בדואר אלקטרוני: avivit_l@achva.ac.il http://www.achva.ac.il/home.asp
סגור