פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
שגית | 15:02  18/04/13
הי אני רוצה ללמוד באוקטובר הקרוב אבל מפחדת שכבר אין מקומות המחשבה שלי היא בעיקר על מכללות ועדיף לאיזור השרון (קל"ב) הבנתי שמכללת נתניה היא אחלה בתחום הזה, יש עוד המלצות?
אדוה | 13:35  23/04/13
היי שגית, אני יודעת שהרישום המוקדם למכללת נתניה לקראת סיום ( סוף אפריל) מתחילת מאי יתחיל הרישום המאוחר , מומלץ בהחלט להגיע לפגישת ייעוץ אקדמי, לשמוע על התכנית , על חטיבות הלימוד המוגברות ( פסיכולוגיה או משאבי אנוש או שילוב של שתיהן) וכן לשמוע על ההשלכות העתידיות של התואר מבחינה תעסוקתית . המכללה האקדמית נתניה בהחלט נחשבת לאחד המוסדות היותר טובים ומוערכים בארץ . בהצלחה!
מנהל פורום לימודי מדעי ההתנהגות | 16:47  02/05/13
שגית שלום, הרישומים לבתי הספר בעיצומן, כדאי ליצור קשר עם המכללות באזור השרון ולוודא תאריך לסיום מועד הרישום. ממולץ להגיע למכללה ולהתרשם מסביבת הלימודים לבדוק היטב את תכנית לימודים, תנאיקבלה ושכר הלימוד. מלבד מכללת נתניה בשרון ידוע לי גם על מכללת רופין בהצלחה שלומי
סגור