פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
מיכל | 16:48  04/06/07
היי אני רוצה ללמוד מדעי ההתנהגות באוניברסיטת בן גוריון אבל לצערי עלי לשפר שוב פסיכומטרי ומס' בגרויות ואני מאד מנסה להמנע מזה. מה גם שזה ידחה את תחילת הלימודים בעוד כשנתיים. מצד שני אני יכולה להתקבל למכללת ת"א יפו אך אני מתלבטת מכיוון שאני מאד מעוניינת ללמוד בבן גוריון גם בגלל חיי החברה וגם רמת הלימודים. אשמח לעצה בנושא או אולי אלטרנטיבה אחרת בכיוון תודה
מנהלת הפורום | 10:11  05/06/07
שלום מיכל אני לא נוהגת להמליץ על מקום זה או אחר, אני מבינה שההתלבטות, בעיקר היא בין אוניברסיטה-(אך תצטרכי לשפר נתונים ולהמתין) לבין מכללה (בה את יכולה להתקבל ולהתחיל ללמוד ללא עיכובים) ההחלטה צריכה להיות שלך, שני המקומות נחשבים לטובים בתחום , גם בוגרי מכללות מצליחים בשוק העבודה ובהמשך לימודים גבוהים שיהיה בהצלחה בכל בחירה!
אביבית | 11:02  19/06/07
במכללה האקדמית אחוה באחריות אוניברסיטת בן גוריון ניתן ללמוד לתואר ראשון של אוניברסיטת בן גוריון במדעי ההתנהגות, פסיכולוגיה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה. תנאי הקבלה הינם יותר נמוכים מהאוניברסיטה אך מדובר באותו תואר, אותם מרצים והתעודה המועמקת בסיום התואר היא תעודה של אוניברסיטת בן גוריון. במסלול פסיכולוגיה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה הלימודים מתקיימים בשנה השלישית באוניברסיטה. בתודה, מרינה / איילת רכזת מידע ורישום במכללה האקדמית אחוה טלפון: 08-8588048 או *3622 בדואר אלקטרוני: avivit_l@achva.ac.il http://www.achva.ac.il/home.asp
סגור