פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
יפעת | 01:23  05/08/12
שלום אני לפני תואר ראשון וחשבתי ללכת ללמוד מדעי ההתנהגות רציתי לדעת לאן אח"כ אפשר להמשיך בלימודים. האם יהיה אפשרי ללמוד ריפוי בעיסוק או פיזותרפיה?
מנהל פורום לימודי מדעי ההתנהגות | 10:41  06/08/12
הי אם את מעוניינת במקצוע פרהרפואי כגון ריפוי בעיסוק או פיזיוטרפיה רצוי כבר בתואר הראשון ללמוד מקצועות אלו לגבי מדעי ההתנהגות כבוגרת התואר תוכלי להגיש מועמדות ללימודי תואר שני ביעוץ ופיתוח ארגוני, לימודי משפחה, מנהל עסקים, פסיכולוגיה , תרפיה ועוד
יפעת מזוז | 12:44  06/08/12
אני יודעת שזה עדיף, אבל אני לא עומדת בדרישות :\ ובתואר השני רשום שמקבלים תואר של בעלי תואר בוגר (.B.O.T., B.A., B.Sc וזה עוד מהו שמצאתי: מי שסיים תואר ראשון בריפוי בעיסוק הוא מן הסתם המועמד האולטימטיבי, אך לא רק. גם בוגרי תואר ראשון בפסיכולוגיה או מדעי ההתנהגות, אנשי חינוך וכדומה יכולים להמשיך לתואר שני בריפוי בעיסוק אך יש לציין כי כפי הנראה הם לא יזכו להגיע למעמד של מטפלים מוסמכים בסיום התואר. עם זאת, לימודי ריפוי בעיסוק תוארשני יעשירו את הידע שלהם בתחום הריפוי ויוכלו לסייע להם רבות במקצוע בו הם עובדים. השאלה אם אתם מכירים מישהו שעשה את זה? אם זה באמת אפשרי?
סגור