פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
היי, אני מעוניינת להתחיל ללמוד תואר ראשון ובשאיפה להמשיך לתואר שני בפסיכולגיה עכשיו קיוויתי שתוכלו לענות ללי על מספר שאלות. מכיוון שציון הפסיכומטרי שלי נמוך מדרישות האונברסיטאות לא אוכל ללמוד באוניברסיטה. 1. האם בכל מכללה תואר במדעי ההתנהגות שווה לתואר בפסיכולגיה? כלומר האם מכל מכללה בה אלמד מדעי ההתנהגות אוכל להמשיך לתואר שני בפסיכולגיה? והאם אוכל להמשיך לתואר שני בפסיכולגיה רק במכללות או גם אונברסיטאות מקבלות יוצאי תואר ראשון של מדעי ההתנהגות במכללות? 2. אילו מבין המכללות נחשבת הטובה ביותר ללימודים מדעי ההתנהגות או פסיכולגיה? 3. בנוסף רציתי לדעת אילו מבין המכללות נחשבת טובה יותר האקדמית ת"א יפו או מכללת רופין? 4. בנוסף ראיתי תגובה של אחווה שהתואר שלהם נחשב של אונ' בן גוריון, רציתי לדעת מהו שכר הלימוד במוסד זה, האם זה נחשב מביחנת ההמשך כאילו עשיתי תואר דרך אונ' בן גוריון, כלומר מה רשום בפועל על התעודה והאם זה נחשב טוב יותר? אשמח אם תוכלו לסייע לי ולעשות על השאלות. תודה ויום נעים:)
שלום אפרת אוסיף ואדגיש שניתן להגיש מועמדות לתואר שני בפסיכולוגיה כבוגר מדעי ההתנהגות רק כדאי לבדוק שהתכנית עומדת בדרישות מבחינת היקף הקורסים בפסיכולוגיה, התכנים וכו. לגבי דירוג מוסדות, המלצות לא נוהגת להמליץ על מוסד אקדמי זה או אחר, כן ממליצה להגיע לימים פתוחים ולהתרשם בהצלחה!
סגור