פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
ר.מ | 15:23  14/02/12
שלום!! אני סטודנטית לשנה א למדעי ההתנהגות. יש לי כמה שאלות (שאולי הייתי צריכה לשאול לפני שהתחלתי..) 1. מה הממוצע שעלי לקבל בתואר על מנת להמשיך לתואר מתקדם? וממה הממוצע הכללי של התואר 2. איזה אפשרויות תעסוקה התואר פותח בפני? 3. האם יש קורסים שלוקחים על מנת להתמקצע בתחום מסוים? זהו..תודה רבה וים נפלא!!
שירי ליברמן | 12:54  15/02/12
שלום לך הממוצע הנדרש בתואר הראשון תלוי במוסד האקדמי ,כל אחד יכול לדרוש נתונים שונים רצוי לשאוף לממוצע גבוה ככל הניתן כדי להגדיל את סיכויי הקבלה לגבי אפשרויות תעסוקה, בוגרי מדעי ההתנהגות משתלבים בתחומי משאבי אנוש-גיוס והשמה, ניהול צוותים, הדרכה ותחומי ניהול, תפקידי שיווק ופרסום, הדרכה וחונכות, מכוני אבחון, עמותות וכו' לגבי קורסים להתמקצעות, אני לא יודעת היכן את לומדת , כדאי שתבררי במוסד האקדמי עצמו מה האפשרויות, בד"כ מדעי ההתנהגות ניתן לשלב עם קורסים בתחומים שונים כגון: משאבי אנוש, קרימינולוגיה, תקשורת, כלכלה, ניהול ועוד.
סגור