פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
שירה | 14:46  07/02/12
1. מה ההבדל בין מדעי ההתנהגות לפסיכולוגיה? (מבחינת תוכן, מה כתוב על התעודה בסוף, אפשרות תעסוקה אח"כ וכו') 2. איפה אפשר לשלב מדעי ההתנהגות ומחשבים? ובכלל, השילוב הזה אפשרי? 3. אפשרות תעסוקה מיד אחרי התואר-יש? תודה! :)
לגבי ההבדל, תלוי איפה לומדים..אך במרבית המקומות (אני למדתי באקדמית ת"א יפו) מדעי ההתנהגות זה תואר שהוא זהה לפסיכולוגיה פשוט נקרא מדעי ההתנהגות בגלל השילוב של פסיכולוגיה עם סוציולוגיה וקורסים במדעי החברה..חשוב שתבדקי את הנושא בעיקר אם את רוצה להשתלב בתארים מתקדמים בתחום הפסיכולוגיה,יש מקומות שהתואר כללי כמו התואר של מדעי החברה בבר אילן יותר ויכול להיות שתידרשי בהשלמות כדיי להתקבל לתואר שני.. יש אפשרות לשילוב בין חוגים בדר"כ באוניברסיטאות הגדולות השאלה האם תרצי להעמיס על עצמך ולקחת 2 תחומים שכ"כ רחוקים זה מזה?...אני מנסיון ממליצה לקחת תחומים שחופפים ומשלימים כי גם ככה התואר בפסיכולוגיה הוא תובעני.. לגבי עבודה, אני רכזת השמה בחברה גדולה והתחלתי לעבוד כבר במהלך התואר בשנה ב'..את יכולה להשתלב בעיקר בתחומי ההשמה,כ"א, מרכזי הערכה...
יוליה רזניק | 10:43  30/06/12
היי הילה, אני מתחילה לימודי מדעי התנהגות באקדמית בשנה הקרובה.. יש לי כמה שאלות אלייך.. מבחינת התואר- בסיומו הבנתי שאין יותר מידי אפשרויות תעסוקה.. וגם המשרות שקיימות עבור התואר הן משרות בשכר מאוד נמוך. האם משתלם לעבור דרך כזו ארוכה וקשה של 3 שנים בלימודי תואר שנחשב ללא מועיל???
שירי ליברמן | 09:10  09/02/12
1..מדעי ההתנהגות כוללים בתוכם לימודי פסיכולוגיה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה 2. לגבי שילוב כדאי לברר באוניברסיטאות 3.מבחינת אפשרויות תעסוקה לאחר תואר ראשון , האפשרויות דומות
סגור