פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
שלום, אני מתחילה לימודי מדעי ההתנהגות באוקטובר הקרוב, שאלתי היא האם אוכל למצוא עבודה בתחום לאחר התואר הראשון או שאני חייבת להמשיך עם תואר שני? ולאיזה עבודות אוכל להתקבל? העניין העיקרי שלי הוא עבודה סוציאלית חשבתי לעשות תואר שני בזה, מה אני צריכה לעשות כדי להתקבל לתואר שני בעבודה סוציאלית?
שירי ליברמן | 08:57  29/01/12
שלום לך מדעי ההתנהגות כוללים לימודי פסיכולוגיה, סוציולגיה ואנתרופולוגיה תכנית הלימודים יכולה להיות משולבת עם תכנים נוספים כגון: משאבי אנוש, קרימינולוגיה, תקשורת, פסיכולוגיה , כלכלה וכו' בוגרי תואר ראשון במדעי ההתנהגות משתלבים בשוק העבודה בתחומי משאבי אנוש- גיוס והשמה, הדרכה, רווחה, תפקידי ניהול , עמותות, משרות הקשורות לשיווק ומכירות , משרדי פרסום ועוד.וכו' ניתן גם להמשיך לתארים מתקדמים ב יעוץ ופיתוח ארגוני, לימודי משפחה, לימודי עבודה, מנהל עסקים, פסיכולוגיה ועוד. כדי להמשיך לתואר שני בעבודה סוציאלית תידרשי ללא מעט השלמות מכיוון שמדובר בתחומים שונים.
סגור