פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
אחרי דחיות רבות החלטתי שבאוקטובר אני מתחיל ללמוד. אני שוקל ללכת לאקדמית תל אביב יפו, מישהו יודע מתי היום הפתוח שלהם? ומה ההבדל בין מדעי ההתנהגות לפסיכולוגיה? צח.
אין ההבדל בין מדעי ההתנהגות לפסיכולוגיה. כך או כך אפשר להתקבל לתואר שני בפסיכולוגיה (כמובן שזה מצריך ציונים גבוהים בקורסי הפסיכולוגיה וציון מתאם אבל זה כבר בהמשך..). כל מוסד בוחר לצרף לקורסי הפסיכולוגיה קורסים נוספים בסוצ', אנתרופולוגיה (בקיצור מדעי החברה) בקיצור ההבדל הוא רק בשם של התואר בלבד... יום פתוח באקדמית יש ב-17/2
שירי ליברמן | 11:49  26/01/12
שלום צח מדעי ההתנהגות כוללים מלבד פסיכולוגיה גם סוציולוגיה ואנתרופולוגיה ובכך חושפים את הסטודנט ליריעה רחבה של ידע מגוון ונותנים בסיס רחב להמשך ללימודים מתקדמים. בוגרים רבים של תואר ראשון במדעי ההתנהגות או פסיכולוגיה ממשיכים לתארים מתקדמים באותם תחומים,גם מבחינה תעסוקתית. אם בכוונתך להמשיך ללימודים גבוהים בפסיכולוגיה תוכל להגיש מועמדות גם עם תואר ראשון במדעי ההתנהגות וגם מפסיכולוגיה(במדעי ההתנהגות צריך לבדוק שתכנית הלימודים מותאמת לדרישות של תואר שני בפסיכולוגיה מבחינת היקף הקורסים וכו'). כמובן שיש צורך במבחן מתא"ם , בממוצע ציונים גבוה ובדרישות נוספות של ועדת קבלה של אותו מוסד אקדמי שיהיה בהצלחה!
סגור