פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
אני מתעניינת בתחום והייתי רוצה לשאול כמה דברים : א . למה בעצם ללמוד מדעי ההתנהגות ? (שאלה שמופנית בעיקר לסטודנטים שלומדים את זה...כי אני לא ממש בטוחה והייתי רוצה לדעת למה הם פנו לתחום הזה דווקא ? ) ב. עם מה אפשר לשלב את לימודי מדעי ההתנהגות במכללת רמת גן ? ג. האם אפשר להשתלב בתחום העבודה מיד עם סיום הלימודים ?
וולדו | 16:37  25/12/11
אני אומנם לא אוכל לענות על ב כי רק על עצמי אני יודע לספר אבל על השאר אני אוכל לתת את דעתי :) אני הלכתי ללמוד בנתניה בעיקר בגלל שהגורם האנושי תמיד ריתק אותי אבל מצד שני לא רציתי להתרכז בפסיכולוגיה, מדעי ההתנהגות כוללים בתוכם בדרך כלל גם התרכזות במשאבי אנוש, אנתרופולוגיה וסוציולוגיה שבהם יותר התעניינתי.
vered | 19:20  25/12/11
ועד כה אתה מרוצה מהבחירה שלך ?
שירי ליברמן | 12:35  26/12/11
ורד שלום מדעי ההתנהגות כוללים לימודי פסיכולוגיה, סוציולגיה ואנתרופולוגיה תכנית הלימודים יכולה להיות משולבת עם תכנים נוספים כגון: משאבי אנוש, קרימינולוגיה, תקשורת, פסיכולוגיה , כלכלה וכו' בוגרי תואר ראשון במדעי ההתנהגות משתלבים בשוק העבודה בתחומי משאבי אנוש- גיוס והשמה, הדרכה, רווחה, תפקידי ניהול וכו' ניתן גם להמשיך לתארים מתקדמים ב יעוץ ופיתוח ארגוני, לימודי משפחה, לימודי עבודה, מנהל עסקים ועוד. אם את מתלבטת לגבי התחום אני מציעה לך להגיע לימים פתוחים, לשוחח עם סטודנטים, ובוגרים בהצלחה!
תודה רבה
vered | 12:16  28/12/11
מה ההבדל בין תחילת הלימודים בסמסטר ראשון לבין תחילת לימודים בסמסטר מרץ ? מה זה אומר ?
שירי ליברמן | 15:42  17/01/12
יש תארים שפתיחת שנת הלימודים היא בסמסטר חורף (אוקטובר) ויש שנפתחים גם בסמסטר אביב לא אמור להיות הבדל בד"כ מבחינת התכנים וכו' אם לזו כוונתך
vered | 20:24  21/01/12
תודה לך.. :)
סגור