פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
אני סטודנטית שנה א' למדעי ההתנהגות שנה א' באריאל. מוקד קרימינולוגיה. כמה שאלות: 1. על מנת להתקבל לקרימינולוגיה קלינית מה עלי לעשות? (יש רף ציונים?) 2.האם יש סיכוי שלא אתקבל למוסד לימודים כלשהו לתואר שני בגלל שאני עושה תואר ראשון באריאל? 3.אמרו לנו בכנס מיוחד לשנה א' שהתקבלה החלטה במוסדות לתואר שני בפסיכולוגיה ש: לא משנה כמה תקבל מעל 90 העיקר שתקבל 90 (אין הבדל בין 92 ל97)ובכך למנוע מריבות וסיוט בלימודים לתואר ראשון. האם שמעתם על זה? 4. באותו כנס נאמר שגם לא ידרשו המלצות לתואר שני. האם גם על זה שמעתם? 5. מה עלי לעשות במהלך לימודי לתואר ראשון על מנת להתכוונן לקבלה לתואר שני בפסיכולוגיה קלינית? סליחה על כל השאלות.....תודה רבה רבה.!
שירי ליברמן | 10:27  08/12/11
שלום לך אני לא שמעתי על הכנס ולא על ההנחיות והמידע שקיבלתם בו אני ממליצה לך לפנות לאחת הפקולטות לפסיכולוגיה ולברר את תנאי הקבלה ומה בדיוק כוללים.תנאי קבלה גם יכולים להשתנות מעת לעת לכן כדאי לברר במוסד האקדמי בו את מעוניינת להמשיך את לימודייך בהצלחה
סגור