פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
שרגא סבא | 15:36  31/07/11
אני ככלה הנראה הולך על מדעי ההתנהגות במכללה למנהל, חשבתי על זה הרבה בשבועיים האחרונים והתלבטתי מאוד אם זה או פסיכולוגיה ובסוף החלטתי מדעי ההתנהגות, זה נראה לי יותר רחב ולימודים יותר מעמיקים בכל מיני תחומים. בכל אופן, מה יהיו אפשרויות העבודה שלי אחרי התואר ? יש בזה עבודה ? אולי עדיף לשלב עם תחום אחר כדי שיהיה לי יותר קל למצוא אח"כ עבודה.
שירי ליברמן | 09:57  08/08/11
הי בוגרי תואר ראשון במדעי ההתנהגות משתלבים בסיום התואר במגוון תחומי תעסוקה: ניהול ומשאבי אנוש, גיוס והשמה, פיתוח הדרכה, הדרכת נוער, יחסי ציבור ופרסום, שיווק ומכירות, מכוני אבחון, עמותות ועוד. כמו כן ניתן להמשיך ללימודי תואר שני במגוון תחומים כגון: יעוץ ופיתוח ארגוני, לימודי משפחה, פסיכולוגיה, מנע"ס, מינהל ציבורי,ועוד. תואר ראשון במדעי ההתנהגות כולל לימודי פסיכולוגיה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה, תכנית הלימודים משלבת חטיבה בניהול ומשאבי אנוש/קרימינולוגיה ואכיפת חוק/תקשורת/חטיבה התנסותית. הסטודנט בוחר אחת מהחטיבות. היתרון בחטיבות הלימוד שנלמדים בהם קורסים וסדנאות יישומיות בתחומים הרלוונטים וכך הסטודנט נחשף תיאורטית ויישומית לתחומים אלו ,מה שמקנה יתרון הן בהמשך ללימודים מתקדמים והן מבחינה תעסוקתית. בהצלחה! בהצלחה!
סגור