פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
שלום, אני מאד מתלבטת מה ללמוד, אני יודעת שאני רוצה לעבוד עם אנשים... בדקתי לגבי מקצועות הלימוד וצימצמתי את האפשרויות שאני מתעניינית בהם: מדעי ההתנהגות, משאבי אנוש, חינוך או פסיכולוגיה. נראה לי שאני אלך לכיוון של מדעי ההתנהגות... יש לי הרבה שאלות לגבי התואר במדעי ההתנהגות, אני לא כ"כ יודעת היכן לקבל תשובות: 1. מה הם אפשרויות התעסוקה לאחר סיום התואר? ראיתי שניתן לעסוק בגיוס, בניהול משאבי אנוש אבל אני רוצה לדעת יותר בפירט מה אפשר לעשות עם זה, לדעת אם אני אוהבת את זה. בנוסף, האם יש קשר לנושא של הדרכה? אני רוצה לעסוק בהדרכה (אבל לא מורה) ואני לא יודעת איך להגיע לזה. 2. מהם התנאים לרישום לתואר זה? האם חייב פסיכומטרי? או רק ממוצע בגרויות? 3. מה השכר פחות או יותר שמקבלים בתפקידים השונים? 4. מה עדיף תואר במשאבי אנוש בלבד או מדעי ההתנהגות עם התמחות במשאבי אנוש? יש לי עוד הרבה שאלות, האם בימים פתוחים אני יכולה לקבל מידע כזה? תודה..
שירי ליברמן | 10:50  22/05/11
שלום את יכולה למצוא תשובות שנתתי לשאלות דומות כאן בפורום, אני מאד ממליצה להגיע לימים פתוחים, להתרשם מתכניות הלימוד, מהקמפוס ולשוחח עם סטודנטים, בוגרים וסגל אקדמי כמו כן ניתן גם להגיע לפגישת ייעוץ אישית. מדעי ההתנהגות ניתן בד"כ לשלב עם תחום נוסף כגון: משאבי אנוש, קרימינולוגיה, תקשורת, כלכלה, ועוד. תלוי בתכנית הלימודים. אחד היתרונות של תואר במדעי ההתנהגות שהוא חושף את התלמיד למגוון תחומי ידע , מה שנותן יתרון בשוק העבודה ובלימודי המשך לתארים מתקדמים. בהצלחה!
סגור