פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
מוטי | 13:43  23/03/11
שלום לכולם, לאחרונה התחלתי להתעניין בהרשמה ללימודי פסיכוביולוגיה ויש לי כמה שאלות בנושא: 1. האם יש הבדל מהותי בין המסלול לפסיכוביולוגיה בעברית לבין המסלול לפסיכולוגיה ומדעי המוח בתל אביב, או שזה אותו הדבר בשם שונה? ואם כן מה ההבדל? 2. כמה קל להשתלב בהמשך בעבודה מחקרית בתחום הזה? האם אפשר לעשות את זה כבר בתואר הראשון? 3. שאלה יותר כללית - אני ניגש לבחינה הפסיכומטרית באפריל הקרוב. האם אספיק להירשם ללימודים השנה, או שלא יישאר מקום? איך אני יכול לברר את זה? תודה לכל העונים מראש!
שירי ליברמן | 14:32  28/03/11
שלום לך שני המסלולים נראים לי די דומים,ובעיקר עוסקים בתחומי הביולוגיה והפסיכולוגיה וההשקה בינהם. אני פחות מכירה את התחומים של מדעי המוח, ממליצה לך לפנות לפורום בתחום או לברר מול האוניברסיטאות, גם לגבי שאלה 3 בעניין הפסיכומטרי, תלוי מתי מסתיימת ההרשמה לחוג הספציפי.
סגור