פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
הדס | 15:51  15/03/11
ראיתי מסלול לתואר ראשון באקדמית תל אביב יפו וברופין ששניהם נשמעים טובים ומושכים איך בוחרים באיזו מכללה ללמוד ? מה נחשב יותר מה נחשב פחות? האם המכללה הקדמית ת"א יפו נחשבת טובה ? האם יש לה מעונות במקרה? ועוד שאלה חשובה - במידה ואני רוצה להתקדם בעתיד לתואר שני בייעוץ אירגוני באוניברסיטה האם יקבלו אותי למרות שאת התואר הראשון עשיתי במכללה?! איך אדע איזה אוניברסיטאות מסתפקות במסלול שאני אלמד בתואר ראשון באחד מהמככלות שאליהן אני מתלבטת אם ללכת או לא...
אני לא חושב שיש להם מעונות. אם יהיו לך ציונים טובים בטח שיקבלו אותך לתואר שני באוניברסיטה!, לדעתי כדי להתקבל לתואר שני צריך ממצוע של 85 בערך בתואר הראשון. אבל למה את מתמקדת רק באקדמית או ברופין ? יש גם את המכללה למינהל שיש להם תואר מדעי ההתנהגות ואפילו בשנת הלימודים הקרובה פותחים חוג חדש לפסיכולוגיה. את יכולה לנסות לברר גם אצלם, לעשות סקר שוק כזה בעוד מוסדות לימוד ולראות מה כל אחד מציע. אני חושב שהכי חשוב שתראי את תוכנית הקורסים ומי המרצים בכל קורס. תקראי את תיאורי הקורסים. בעיקרון האקדמית נחשבת לטובה, רופין פחות וגם המכללה למינהל נחשבת טובה. מקווה שעזרת.
עזרת , תודה בעיה שהמכללה למנהל עולה המון כסף ! הם מציעים מסלול מעולה .. ד"כ האם זה "בשמיים" להגיע לממוצע 85 בתואר ?!
שירי ליברמן | 14:16  21/03/11
שלום הדס ממליצה לך לבדוק את כל האפשרויות, להגיע לפגישות ייעוץ ולהתרשם, בחלק מהמקומות יתכן ויאפשרו לך להכנס להרצאה , לדבר עם בוגרים וכו' לגבי שכ"ל , יש אפשרות להגיש בקשה למילגה. במסלול האקדמי יש גם הסדר מימון . לגבי המשך ללימודי תואר שני, בוגרי מכללות בהחלט משתלבים באוניברסיטאות השונות בלימודים גבוהים. בהצלחה!
מיטל | 16:10  22/03/11
היי, אני מאקדמית תל אביב יפו. אני מן הסתם ממליצה על המוסד בו אני לומדת. לדעתי יש באקדמית רמת לימודים מאוד גבוה - עובדה שיש לנו גם לימודי תואר שני בפסיכולוגיה שמתשלבים בהם גם בוגרי אוניברסיטאות. לפי מה שאני יודעת,אם יש לך ציונים טובים אין מוסד שלא יקבל אותך לתואר שני בתחום שאת מעוניינת. האקדמית ידועה ברמת הלימודים הגבוהה ותנאי קבלה נוקשים בקבלה ללימודי תואר ראשון.לכן לדעתי זה רק יעלה את הסיכויים שלך להגיע לאן שתרצי. יש כמובן תנאים שונים לכל מוסד ותהליך קבלה שונה. לכן הכי בטוח שתצרי קשר עם המוסדות שמלמדים את התואר השני שאת מעוניינת בו ותבדקי מהם תנאי הקבלה. בהצלחה!
סגור