פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
עמית | 10:13  09/02/11
השתחררתי לפני חצי שנה והתחלתי לחשוב מה אני רוצה ללמוד ואיפה,הגעתי למסקנה שמאוד מעניין אותי לחקור על החברה,על התנהגויות, להבין תהליכי חברתיים, ולעסוק בזה. חקרתי קצת על סוציולוגיה וראיתי שגם לחקור את הפרט יכול להיות מאוד מעניין ושילוב של סוציולוגיה עם פסיכולוגיה זה מצוין. הבעיה היא שכולם אומרים לי שאני לא אמצא עבודה בחיים, ושזה תואר לא שימושי אם אין לי תואר שני וכאלה. אמרתי להם שאני בכלל רוצה להשתלב במחקר ואז קיבלתי את התגובות המאוד צפויות שבחיים זה הכל עניין של קשרים ופוליטיקה. האם זה נכון? גם הקטע של העבודה וגם הקטע של קשרים? חוץ מזה יש לי צד מאוד ריאלי, יש אולי שילובים אחרים, יותר ריאליים, נגיד ראיתי תואר תלת חוגי של פסיכולוגיה ביולוגיה ומדעי המוח. האם זה תואר טוב?מה אפשרויות התעסוקה? בתודה מראש, עמית.
שירי ליברמן | 13:59  14/02/11
עמית שלום אם אתה רוצה לעסוק במחקר תצטרך להמשיך ללימודים מתקדמים לגבי תואר במדעי ההתנהגות/מדעי החברה גם עם תואר ראשון משתלבים בשוק העבודה בתתפקידים מגוונים כגון: ניהול, שיווק, מכירות, פרסום, משאבי אנוש, הדרכה וכו' כמובן שתהינה פתוחות בפניך הרבה דלתות גם לתארים שניים-כגון- יעוץ ארגוני, מנהל עסקים, לימודי משפחה, מדיניות ציבורית, לימודי עבודה, וכו'
עמית | 20:32  14/02/11
תודה רבה על תגובתך. אני בת. הלכתי ליום פתוח וזה רק עוד יותר עורר בי את העניין ללמוד את התואר, הבעיה שצצה לי עכשיו היא שמשפחתי ממש מתנגדת בטענה שמשרות מחקר או השתלבות באקדמיה זה דבר בלתי אפשרי לחלוטין בארץ. עקב גילי הצעיר אני רוצה להקשיב להם ולבחור משהו יותר פרקטי אבל מצד שני אני יודעת שכל האנשים שעשו היסטוריה עשו זאת כנגד כל הציפיות(= שאלתי היא עד כמה זה באמת בלתי אפשרי? שמעתי באחת מההרצאות שקיימים גם סטארט אפים שמשתמשים בהם באנשים שלמדו פסיכולוגיה וביולוגיה לדוגמא, שמעת על דבר כזה? בתודה, עמית.
סגור