פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
אביטל | 13:26  02/02/11
מישהו פה לומד מדעי ההתנהגות ויכול להסביר לי קצת על הלימודים? זה תואר חופר? יעני בלימודים צריך ליהיות חפרנים כאלה - שצריך להמציא כל מיני שטויות על בניאדם והרגשות וההתנהגות?
רון | 14:39  06/02/11
מדעי ההתנהגותמ אינו תואר חופר הוא בד"כ ממוקד בתחומים של פסיכולוגיה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה. ברופין ניתן לבחור מסלול פסיכולוגיה או סוציולוגיה בהתמחות משאבי אנוש. בלימודי התואר ברופין מתקיימות סדנאות, פרוייקטים יישומיים ומעניינים בארגונים שונים ואפילו התנדבות בקהילה. שיהיה בהצלחה רון
אורטל | 16:00  27/02/11
היי אני ממש צריכה עזרה.. אני מתעניינת בהרשמה לתואר ראשון ואני ממש בבלבלות לגבי התחום שאני רוצה. אני יודעת שאני רוצה לעסוק בתחום טיפולי וייעוצי,. לעבוד במוסדות לא פורמליים, ואני לא יודעת לאיזה תחום זה מתמקד פסיכולוגיה? או שאפשר להגיע לזה דרך מדעי ההתנהגות?? והייתי רוצה שתתנו לי דוגמאות למוקומות תעסוקה שאפשר להגיע אם אני מחליטה בסופו של דבר ללמוד מדעי ההתנהגות. תודה רבה
רון | 18:41  27/02/11
לתחום הטיפולי אפשר להגיע הן מפסיכולוגיה והן ממדעי ההתנהגות במסלול פסיכולוגיה. ברופין לדוגמא, יש מסלול בפסיכולוגיה שבו לומדים את כל קורסי החובה כמו בתואר של פסיכולוגיה ואח"כ אפשר לעסוק בתחומים טיפוליים ופרה- טיפוליים, פסיכולוגיה ארגונית וייעוץ ארגוני ועוד כמו ב: מנהל/ת הוסטל שיקומי, אחרא/תי מדריכים במרכז חירום לילדים, מנהל/ת מתנדבים וכו'.
אורטל | 00:10  28/02/11
תאמת שכל המקומות תעסוקה שאמרת מאוד מעניינים אותי, אבל השאלה אם אפשר להגיע לזה עם תואר ראשון בלבד?
אכן כן אם את בוחרת במסלול פסיכולוגיה.
דף | 08:46  20/11/11
מדעי ההתנהגות: סוציולוגיה-פסיכולוגיה-קרימונולוגיה- אנתרופולוגיה (חקר דת ומנהגים בסקטור/אוכלוסייה/מקומות מפותחים כנגד לא מפותחים מדינות, יבשות, דתיים ערבים קבוצות מיעוט תרבות שלטת ) מדעי ההתנהגות גם: לימודי האישה, מדעי הדתות, עובדת סותיאלית אני אישית ממליצה על תואר ראשון כללי בתחום בין-תחומי האישי והפוליטי ותואר שני בחינוך..לא מניסיון, מידע גם תחומי גיאגרפיה חברה תרבות אדם וסביבה דמוגרפיה - מתקשר לסוציולוגיה וחינוך!!! לאו דווקא מורה - שיוויון זכויות הוא שאמרנו ולימודי הגירה במרכז הארץ. בהצלחה ותלמדי..לפחותת תואר ראשון - קידום מעמד האישה ודברים הפוכים, מנוגדים, סותרים כמו במדעי החברה הרבה ככה והתיאוריה והפרקטיקה הן אחרות - זה חשוב לדעת את זה במשך הזמן. ארוך מדיי..מקווה שזו תשובה אמינה!
סגור