פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
היי.. אני שירן בת 21. הרבה זמן הייתי נעולה על לימודי פסיכולוגיה, אבל לאחרונה התחלתי מעט לפקפק ברעיון.. בגלל שהבנתי שאחרי התואר הראשון אני לא אוכל לעבוד בשום דבר שקשור לתחום הזה לפני הוצאת תואר שני, וחוץ מזה שלהתקבל לפסיכולוגיה באוניברסיטאות זה כמעט בלתי אפשרי.. ואז שמעתי על לימודי מדעי התנהגות, והבנתי שאפשר להשתלב בשוק העבודה כבר אחרי התואר הראשון, וגם להמשיך עם זה לתואר שני בפסיכולוגיה, פסיכודרמה וכו'.. אז מה שאני בעצם רוצה לשאול זה כמה דברים: האם מומלץ ללמוד את התחום במכללת רופין? (חבר שלי יילמד שם תחום אחר ואני רוצה לדעת אם כדאי לי ללמוד ברופין מדעי ההתנהגות, או שמומלץ במקום אחר..) איך אפשר להשתלב עם התואר בשוק העבודה לאחר מכן ? האם אפשר להתקבל עם תואר של מכללה במדעי ההתנהגות לתואר שני בפסיכולוגיה לאחר מכן..? ובכלל.. כל מידע שיש לכם יעזור לי... המון המון תודה ..:)
שירי ליברמן | 14:17  20/10/10
שלום שירן 1. יש אפשרות להמשיך ללימודי תואר שני בפסיכולוגיה אחרי תואר ראשון במדעי ההתנהגות, את צריכה לבדוק שתכנית הלימודים במדעי ההתנהגות מותאמת לדרישות התואר השני מבחינת היקף הקורסים בפסיכולוגיה וכו' 2. מבחינת תעסוקה עם סיום תואר ראשון במדעי ההתנהגות, ניתן להשתלב במגוון תחומים כגון: משאבי אנוש-גיוס והשמה, הדרכה, רווחה, ניהול וכו', שיווק ומכירות, שרות לקוחות,פרסום, הדרכה קהילתית, הדרכת נוער וכו'
סגור