פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
שלום, אני בוגרת תואר ראשון בדעי ההתנהגות. התקבלתי לתואר שני בסוציולוגיה ארגונית בבר אילן (MA)וכן לתואר שני במנהל עסקים (MSC)עם התמחות בייעוץ ארגוני (תכנית חדשה ויקרה) באוניברסיטת ת"א. רציתי לדעת האם אחת מהתוכניות תקנה לי יותר אופציות בשוק העבודה (אולי בגלל התוספת של מנהל עסקים)? ישנן דעות לכאן ולכאן. מצד אחד אני שומעת שהתכנית של אוניברסיטת ת"א יוקרתית ונחשבת יותר, ומצד שני אני שומעת שאין הבדל בשטח בין ייעוץ ארגוני וסוציולוגיה ארגונית. אשמח לקבל תיאור קצר ומבחין של שתי התכניות, מה ההבדל בין שני סוגי התארים וכן ההשתלבות בשוק העבודה עם סיומן. תודה.
היי, רציתי לשאול איפה עשית את התואר הראשון במדעי ההתנהגות, האם אני אוכל להתקבל לתואר שני באוניברסיטה במידה ואני עושה את התואר הראשון במכללה? תודה רבה
היי נופר, אני אישית עשיתי במכללה האקדמית ת"א. הרמה שם מאוד גבוהה ולא נופלת מאף אוניברסיטה. אני יכולה לומר לך שהיום בתואר שני אני אפילו רואה שהרמה עברה את זו שבאוניברסיטה (בהשוואה לכאלה שסיימו אוניברסיטה). הכל תלוי בציונים שלך. תסיימי עם ממוצע גבוה ותוכלי להתקבל לכל אוניברסיטה.
סגור