פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
שלום , ברצוני ללמוד לתואר ראשון במדעי ההתנהגות עם התמחות בניהול משאבי אנוש. ביררתי במספר מקומות כגון במכללה למינהל ובמכללה האקדמית ת"א-יפו ושם מוצע מסלול רק של מדעי ההתנהגות , ללא ניהול משאבי אנוש . לעומת זאת, במכללת יהודה ושומרון באריאל יש מסלול רב תחומי המשלב גם את מדעי ההתנהגות (סוציולוגיה,אנתרופולוגיה וכו')וגם ניהול משאבי אנוש . שאלתי היא האם כדי לעסוק במקצוע זה מספיק רק התואר במדעי ההתנהגות ללא ההתמחות במשאבי אנוש או שעדיף לשלב מסלול רב תחומי , על מנת לא להשלים זאת לאחר סיום התואר הראשון ? כמו כן אשמח לדעת האם יש אוניברסיטאות המציעות מסלול לתואר ראשון במדעי ההתנהגות ומהם תנאי הקבלה ? מועדי הרישום ? (וכל פרט נוסף שיוכל לסייע ) אשמח לדעת האם יש הבדל מבחינת תואר ראשון במדעי ההתנהגות , אם הוא ממכללה או מאוניברסיטה ? והיכן לדעתך כדאי ללמוד ? מחכה לתשובתך המהירה , ותודה מראש .
מנהלת הפורום | 14:53  11/04/07
שלום ליז ברצוני להביא לידיעתך כי במכללה למנהל ישנו מסלול של מדעי התנהגות בשילוב חטיבה של ניהול משאבי אנוש. באשר לשאלותיך - 1. עם תואר ראשון במדעי התנהגות ניתן לעסוק במגוון רחב של תחומים בינהם גם משאבי אנוש. מי שלומד מדעי התנהגות בשילוב של חטיבת ניהול ומשאבי אנוש מקבל יותר כלים המהווים תשתית להבנת הפעילות העסקית של ארגונים בתחום הניהול ומשאבי אנוש בארגונים. 2.אני מצרפת לך קישור ובו כל המוסות בהם נלמד תואר ראשון במדעי ההתנהגות : http://www.yoram.co.il/ts.cgi?tsscript=index/search_word&ww=תואר%20ראשון%20מדעי%20ההתנהגות 3.לא אוכל להמליץ לך על מוסד זה או אחר, אני ממליצה לך להגיע לימים פתוחים,להתרשם, לשוחח עם בוגרים וכו'
רצוי ואף מומלץ לא ללמוד תואר כללי במדעי החברה, את יכולה ללמוד מדעי התנהגות במכללת יהודה ושומרון באריאל ולבחור במוקד פסיכולוגיה אירגונית שזה שם נרדף בין היתר למשאבי אנוש.
סגור