פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
שלום, אני מתעניינת בלימודי תואר ראשון במדעי התנהגות, אני פונה לאנשים שלמדו או לומדים כרגע האם התואר הוא קשה ומשעמם כמו שחלק אומרים? התחום מאוד מעניין אותי אני בטוחה שהוא לא פשוט כמו כל דבר השאלה אם זה שווה את ההשקעה בתואר?
קרן | 15:57  22/06/10
היי שירן, אני בוגרת מדעי ההתנהגות במכללה למינהל. שילבתי עם חטיבה של ניהול משאבי אנוש. הלימודים היו מאוד מאוד מעניינים, כללו הרבה קורסים במקצועות שונים, היה גיוון רחב כמו לדוגמא- פסיכולוגיה, סוציולוגיה, אנתרופולוגיה, ובכלל שלקחתי ניהול היו לי קורסים כמו- שיווק, כלכלה, יסודות המשפט... ממש שילוב של כל העולמות. הלימודים היו 3 ימים בשבוע, מה שעזר לי למצוא עבודה במשמרות נורמאליות. אין ספק שהרמה גבוהה, הלימודים לא היו קלים, אך אני חושבת שבסופו של דבר אני מאוד שמחה שלמדתי את התואר הזה, כי היה לי מאוד מעניין.
שירן | 00:47  23/06/10
היי קרן, תודה. עוד משו קטן היום אחרי התואר השתלבת בשוק העבודה עם התואר? יש לו ביקוש?
נופר | 15:31  09/12/10
היי קרן אני הולכת גם להירשם ללימודי מדעי ההתנהגות במכללה למנהל ורציתי לשאול אותך האם אוכל להמשיך לתואר שני באוניברסיטה? האם את עובדת כיום בתחום ?
סגור