פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
שמועות מספרות שהמל"ג ככל הניראה לא יכירו יותר בתואר ראשון במדעי ההתנגות במסלול האקדמי מכללה למנהל כתואר. האם זה יכול להיות? מישהו שמע על זה משהו? האם יש ערבויות? הון הכסף שאני הולכת לשלם הולך לרדת לטמיון בסופו של דבר?
איזה שטויות, בואי אני אסביר לך את זה פשוט לפני כשנה למל"ג הייתה ביקורת על ככל המכללות, בדו"ח שלהם צויינו אי סדרים בתוכנית הלימודים של המכללות, לא של המכללה למנהל אלה של המכללות בכלל. כל ההערות שבדו"ח המל"ג התייחסו לכלל המכללות וכולם פעלו בהתאם מבין המכללות הללו נכללת גם המכללה למנהל. השמועה שאת מעלה כאן כשמה כן היא, זאת שמועה זדונית שנועדה לפגוע בשמה הטוב של המכללה וסביר להניח שהופצה ע"י גורם זה או אחר במכללות סוג ב שמעוניינות לפגוע במוניטין הרב שיש לחוג למדעי ההתנהגות במכללה למנהל.
שירי ליברמן | 08:35  28/03/10
שלום יעל מצ"ב תגובתה הרשמית של ראש החוג פרופ' דליה מור כפי שפורסמה בפייסבוק בקבוצת סטודנטים של החוג "שלום לכם, סטודנטים יקרים – אני מבינה את החששות. ברצוני להרגיע אתכם - אין ממה לחשוש! אין שום איום על תכנית הלימודים! כמקובל הקימה המועצה להשכלה גבוהה (המל"ג) ב-2008 ועדה להערכת איכות לכל החוגים בפסיכולוגיה ומדעי ההתנהגות בארץ. בדוח הוועדה (2009) יש הערות חיוביות ושליליותלכל המוסדות שנבדקו. הדוח המלא פורסם באתר המל"ג. אימצנו את ההערות במלואן: תכנית הלימודים הותאמה (תוכלו להשוות תכניות באתר). גם אתם תזכו ליהנות מחלק מהשינויים שכבר עשינו ויכנסו כבר מהשנה הקרובה. תכנית לימודים זו הועברה למל"ג כבר לפני כמה חודשים. כראש החוג, אשר שמה בראש סדר העדיפויות את טובת החוג וטובת הסטודנטים, אני מבטיחה לכם שתכנית הלימודים החדשה עומדת בכל דרישות המל"ג.
סגור