פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
דניאל | 10:41  16/02/10
שלום לכולם. אני מתעניינת בלימודי מדעי ההתנהגות, אך עדיין מתלבטת האם לעשות תואר במנהל עסקים עם התמחות במשאבי אנוש. ההתלבטות היא בעקבות חוסר ריאליות. ורציתי לשאול איזו מבין המכללות היא המתקדמת\נחשבת ביותר בתחום מדעי ההתנהגות? תודה מראש.
נטע | 11:04  23/02/10
היי, אני למדתי מדעי ההתנהגות עם ניהול במכללה למינהל. יש שם אפשרות לשלב את הלימודים עם חטיבה מסוימת (כמו שאני לקחתי ניהול) אפשר לקחת גם חטיבה בתקשורת, או חטיבה בקרימינולוגיה. היה לי מאוד מעניין בלימודים, בגלל שזה היה הרבה סוגים של קורסים- בפסיכולוגיה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה והיה לי גם את הקורסים היותר ראליים של הניהול, אז זה היה נחמד השילוב
תודה רבה! אני אשמח לדעת מי מבין המכללות מתקדמת/מוכרת בתחום ובנוסף לדעת אם יש אפשרות לעסוק בתחום ניהולי לאחר תואר במדעי ההתנהגות עם התמחות במשאבי אנוש וניהול.
סגור