פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
שלום לכולם, 1) אני מתעניינת במדעי ההתנהגות זהו תחום שמאוד מושך אותי.. אך הבעיה העיקרית שלי שאני שונאת מתמתטיקה ולא כל כך טובה בזה.. השאלה שלי האם זה כל כך נורא הסטסטיקה בתוך התואר ובלתי נסבל? או שאפשר להתמודד ? 2) אני מתעניינת ללמוד במכללת רופין , רציתי לשאול האם מישהו פה ממליץ עליהם? לומד את התואר ומרוצה /לא מרוצה, מה היחס שם לסטודנטים אישי/לא אישי אשמח לדעת!! תודה רבה
שירי ליברמן | 08:16  29/11/09
שלום שמרית מדעי ההתנהגות הוא תואר מתחום מדעי החברה , ואינו מכוון לתחומי המתמטיקה מקצוע הסטטיסטיקה נלמד בכל תואר ומשמש ככלי במחקרים וכו עם תרגול מאמינה שתוכלי להתמודד עם המקצוע לגבי מכללת רופין -חברי הפורום שלומדים שם יוכלו לעזור לך, אינני נוהגת להמליץ על מקום זה או אחר בהצלחה
רותי | 23:24  09/02/10
שמרית היי, אני מסיימת לימודים של תואר ראשון של מדעי ההתנהגות במכללת רופין. אני מאוד ממליצ על המקום: מכללה כיפית, משפחתית, יפה וכיפית. המרצים אחלה והרמה מאוד מקצועת. לגבי הסטטסטיקה, אין לך מה לדאוג, רוב האנשים שמגיעים לתואר הזה אין הרבה מושג במתמטיקה/סטטסטיקה! זה בסופו של דבר, הרבה נוסחאות. בהצלחה!
סגור