פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
אני שוקלת ללמוד במכללה זו פסיכולוגיה לתואר ראשון. רק שאיני יודעת האם יש הכרה לתואר ראשון שלה (היא הרי שלוחה של האוניברסיטה הפתוחה) באוניברסיטאות ובמכללות אחרות ללימודי תואר שני. השיקול ללמוד שם הוא משמעותי עבורי, כיוון שאחרת אצטרך לגשת למבחן פסיכומטרי ולנסות להתקבל למקום אחר (ועם ציוני הבגרות שלי יש לי אפשרות רק למכללה אחת חוץ מרמת גן אלא אם כן אני מוציאה מעל 600 בפסיכומטרי, וחבל שבשביל עוד מקום אחד - להיבחן). *לרמת גן ניתן להתקבל עם תעודת בגרות מלאה בלבד, שזאת יש לי. רשמתי את הודעתי גם בפורום ייעוץ לימודי, אך לאחר שעיינתי גם פה, חשבתי שאולי השאלה יותר מתאימה לכאן..:) אודה לתשובות..
שירי ליברמן | 08:59  17/09/09
שלום מאיה התואר מוכר ע"י מל"ג כך שלא אמורה להיות בעיה
ריקי | 19:35  26/09/09
היי מאיה, אני מסיימת ברמת גן פסיכלוגיה, קחי בחשבון שזה תואר מאוד קשה והלימודים הם עצמאיים. ישנה בעיתיות להמשיך לתןאר שני בארץ, אני ממשיכה בחו"ל, האוניברסיטאות לא כ"כ אוהבות את תלמידי הפתוחה, למרות שהלימודים שם הרבה יןתר קשים מאוניברסיטה רגילה. התואר מוכר ומוערך בחו"ל. אז בהצלחה.
סגור