פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
האם התואר השני בפסיכולוגיה במכללת אריאל טוב? האם הוא מוכר? והאם יש הבדל בין המל"ג לבין המל"ג בירושלים? האם את יודעת אם יש הכרה לתואר השני?
מנהלת הפורום | 10:33  05/03/07
שלום רון מתוך האתר של המכללה: "בינואר 2007 קיבלנו את אישור המועצה להשכלה גבוהה (יו"ש) לפתיחת לימודי תואר שני בפסיכולוגיה". בדקתי גם באתר של המועצה להשכלה גבוהה ולא ראיתי אינפורמציה על הנושא הפניתי אליהם גם השאלה במייל ממליצה לך גם לפנות אליהם להסבר תהליך ההסמכה לתואר צירפתי לך גם 2 קישורים אחד של המכללה והשני של המל"ג בהצלחה http://www.yosh.ac.il/psychology_ma/ http://www.che.org.il/colleges/default.asp
מנהלת הפורום | 11:53  06/03/07
לאחר בירור עם מלג ירושלים להלן התשובה: "המכללה אכן קיבלה אישור לפתיחת לימודים בפסיכולוגיה שיקומית לתואר שני. ההסמכה לתואר אמורה להינתן בהמשך. בשלב ראשון ניתנת ההסמכה על ידי מל"ג יו"ש ואח"כ מאושרת על ידי מל"ג ירושלים".
דחוף מכללת אריאל | 12:58  07/03/07
אני מתחילה ללמוד שם מחר האם יש אישור? והכרה בתואר מהמל"ג ירושלים?חשוב
מנהלת הפורום | 11:28  08/03/07
מהבנתי כמו שרשמתי בתשובתי הקודמת אני ממליצה לך גם לבדוק באופן עצמאי מול המכללה ומול המל"ג בירושלים מס' הטלפון שלהם- טלפון 02-5679911
סגור