פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
רווית | 12:36  02/07/09
שלום! ברצוני לדעת מספר דברים... אני בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה וכרגע די מתלבטת לגבי המשך דרכי. לא התקבלתי לתואר שני בפסיכולוגיה קלינית ורציתי לעשות אולי הסבה לתחום אחר. חשבתי לעשות תואר שני בייעוץ חינוכי, כי אני מאוד מתחברת לעולם החינוך. הבנתי שצריך לקבל תעודת הוראה ושצריך ניסיון של מספר שנים על מנת להתקבל. השאלה שלי היא כמה זמן יקח לי להוציא תעודת הוראה והאם התואר שלי בפסיכולוגיה יכול לעזור להתקבל לייעוץ חינוכי. כמו כן הייתי רוצה לקבל המלצות לגבי מוסד לימודים שיאפשר לי לעשות הסבה להוראה (אזור המרכז / שרון).
שירי ליברמן | 14:05  05/07/09
שלום רוית הפורום לא עוסק בנושא ייעוץ חינוכי , כדאי להתייעץ בפורום המתאים
שיר | 18:15  06/07/09
אני מאוד ממליצה על מכללת לוינסקי להסבת אקדמאיים. אני עושה שם הסבה ומאוד מרוצה מהרמה ומהאווירה בכלל.
הי, אמנם כפי ששירי ציינה הפורום אינו עוסק בייעוץ חינוכי, אבל אם כבר שאלת אתן לך תשובה - כבוגרת תואר ראשון תוכלי להגיש בקשה להתקבל לתוכניות להסבת אקדמאים להוראה, המוצעות במכללות לחינוך. תוכניות אלה הן קצרות יחסית לתוכנית המלאה (הכוללת לימודי B.Ed בשילוב עם לימודי הסמכה בהוראה), אך לא אוכל לתת תשובה מדויקת לגבי משך המסלול שכן הוא נקבע על סמך לימודייך הקודמים. טלי ששון מרכז מידע ורישום אחוה המכללה האקדמית לחינוך
סגור