פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
שלום רציתי לשאול בנוגע ללימודי פסיכולוגיה יש לי די התלבטות בין מכללת אור יהודה, מכללת ת"א או נתניה. אם מישהו למד באחד המקומות או יודע פרטים אפילו על מקומות אחרים אני ישמח מאוד כי ההתלבטות קשה (: תודה רבה.
סטודנטית בהתהוות | 15:06  27/06/09
למרות שזה דורש קצת יותר השקעה הכי טוב ללכת למכללות עצמן לפגישת ייעוץ, לראות קצת מה קורה שם, המקום האווירה, לדבר עם מרצה ועם כמה סטודנטים ולראות איך מרגישים....לא יודעת על נתניה אבל כן הלכתי לברר בת"א ובמכללת אור יהודה ובחישוב הכולל התרשמתי יותר מהשנייה... לכי לבדוק אין דרך אחרת
נטלי לוי | 23:56  27/06/09
דבר ראשון תודה על ההתייחסות הייתי בכל המכללות חוץ מנתניה כי זה קצת רחוק מהבית ומבחוץ הכל נראה ממש נחמד וכל מוסד מבטיח את הטוב ביותר, את יודעת איך זה... גם אני יותר התרשמתי מאור יהודה, אבל התנאי קבלה די נמוכים יחסית למכללת ת"א מה שקצת הרתיע אותי לגבי האוכלוסיה שם... זה קשור לדעתך?
סגור