פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
היי, אני שוקלת על להרשם למכללה אבל חשוב לי לדעת במדוייק מה אומר אישור של המ"לג? בכל מקום שקשור למכללה רשום המועצה להשכלה גבוהה אישרה את פתיחת תוכניות הלימוד. הענקת התואר מותנית באישור המועצה. מה זה אומר ואיך זה משפיע עלי? אודה לתגובתך המהירה, תודה רבה:)
שירי ליברמן | 08:26  10/06/09
שלום הילה את יכולה לבדוק באתר המל"ג , מצ"ב לינק, אם לא ברור את יכולה גם ליצור קשר עימם ולברר לגבי מוסד ספציפי
הילה | 19:54  10/06/09
זה מה שעשיתי הרבה סבלנות לא היתה להם ויותר מידי תשובות לא קבלתי יש מישהו שאפשר לפנות אליו ולקבל תשובות כמו שצריך?
שירי ליברמן | 09:42  11/06/09
שלום הילה המל"ג זה הגוף שאחראי על כל נושא ההסמכה של התארים האקדמיים , את התשובה הכי מדויקת תוכלי לקבל ממנו, תנסי שוב להתקשר ולשאול בכל מקרה תבררי גם עם המכללה היכן הדברים עומדים בהצלחה שירי
שלומית | 16:06  17/06/09
המוסד ללימודים אקדמיים קבל היתר מהמל"ג ב2007 לתפקד כמוסד אקדמי לכל דבר, תהליכי האישור לוקחים זמן אבל אין חשש לתואר עצמו או לשנות לימוד או נקודות שצברת.
ודעת שרוב הסיכויים שתקבלי מהם גם את התואר, מאחר והם בתהליך מתקדם המסתיים עוד כחצי שנה לערך שבו הם כבר יוכלו להעניק תארים כמו כן הם מבטיחים לסטודנטים שלהם שבמידה וזה לא יקרה, למרות שאין הרבה סיכוי שזה לא יקרה שהסטודנטים יקבלו תארים ממכללות שעימם הם סגרו את הנושא מבעוד מועד
סגור