פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
אני מניחה שיש פה אנשים שזה עשוי לעניין אותם או את חבריהם, ואני מרשה לעצמי לפרסם כאן את ההודעה הזו מפני שהיא קשורה לנושא הפורום, ואני מקווה שזה בסדר מצידכם ומצד שירי. בשבוע הבא יתקיים בקמפוס שלנו שבוע פתוח שבמהלכו אפשר יהיה להצטרף להרצאות המתקיימות במסגרת מערכת הקורסים הרגילה של המכללה. בהקשר לתחום העניין של הפורום הזה, ניתן יהיה לשמוע חמש הרצאות בתחום מדעי ההתנהגות: מבוא לפסיכולוגיה - פרופ' יוסי צלגוב יסודות הסוציולוגיה - סיגל רון נגר האנתרופולוגיה של האחרות - ד"ר ליאורה נבון אישיות - ד"ר קרני שלף התנהגות אבנורמלית - ד"ר יוני גז אין הגבלה על מספר ההרצאות שניתן להירשם אליהן - אבל ההרשמה נדרשת כדי שנוכל להיערך לקלוט את כל מי שמעוניין להגיע. פרטים נוספים וטופס הרשמה אפשר למצוא בקישור המצורף. ענבל אלפיה ראש תחום רישום הקמפוס האקדמי אחוה http://www.achva.ac.il
סגור