פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
שלום לכולם, אני חייל כרגע והשחרור שלי הוא רק בעוד כשנה אבל אני מאוד מוטרד מהעתיד ואני מרגיש צורך עז לבדוק את האפשרויות שלי ומה מתאים לי. בעיקרון יש 2 תחומי עניין שמאוד מעניינים אותי - מוזיקה ופסיכולוגיה, רק מאחד מהם ניתן לחיות לצערי. אני מנגן 5 שנים וקריטריון העל שלי בבחירת לימודים ומקצוע הוא שתמיד יהיה מקום יומי לנגינה שלי גם בתקופת הלימודים וגם בתקופת העבודה, אני מודע לכך שבחיים יש תקופות עמוסות יותר ופחות וברור לי שלא תמיד יהיה לי זמן לזה, אבל אני רוצה שעקרונית שעות העבודה שלי ודרישות הלימודים יאפשרו לי להמשיך עם הנגינה, שוב, חוץ מתקופות מבחנים עמוסות או תקופות עומס בעבודה. ומכאן באה השאלה - האם התואר בפסיכולוגיה הוא תואר קשה הדורש מספר שעות לימודים גבוהה מאוד ביום והשקעה טוטאלית? עד כמה קשה להתקבל לתואר שני בפסיכולוגיה? אני יודע שאני מרגיש חיבור מאוד חזק לתחום ואני יודע שהוא ירתק אותי, אני לא חושב שיש תחום אקדמאי אחר שמרתק אותי כ"כ ללמוד וחשבתי שאולי בגלל שיש לי חיבור כ"כ טוב לתחום הוא יבוא לי בהרבה יותר קלות מכל התחומים ה"ריאליים". תודה, דניאל.
שירי ליברמן | 11:05  11/05/09
דניאל שלום תואר בפסיכולוגיה דורש השקעה , אם אתה מאד רוצה ללמוד את התחום ומרגיש מתאים ומכוון לתחום זה אז אולי כדאי ללכת לכיוון בהצלחה
אירית | 18:44  19/05/09
היי דניאל, בראייה לעתיד- תוכל לשלב בין שתי האהבות שלך- מוזיקה ופסיכולוגיה אבל זה מצריך אכן תואר ראשון בפסיכו/ מדעי ההתנהגות, ובעתיד ללמוד לתעודת גמר כמטפל במוסיקה בסמינר הקובצים, למשל.
אירית | 18:47  19/05/09
נכון שזה נשמע קצת קלישאתי, אבל זה מאוד נכון- אם אתה רוצה לנגן- אבל באמת רוצה- אתה תמצא לעצמך את הזמן, אם זה על חשבון עבודה או על חשבון שעת לימודים, או על חשבון שעת שינה...הכל עניין של סדר עדיפויות. אם זאת האהבה שלך- אל תוותר עליה, לא משנה מה תלך ללמוד
סגור