פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
יובל | 23:25  30/04/09
אני שוקל ללמוד שנה הבאה לימודים את מדעי ההתנהגות. השאלות שלי הן: 1-איזה מקומות נחשבים לטובים יותר מבחינת התואר? 2-מה הביקוש בשוק לבוגרי תואר ראשון בתחום הזה? 3-אם אפשר קצת הסבר על הלימודים. תודה!
הי יובל, בראש עמוד הפורום, קצת מתחת לכותרת, ישנם קישורים למידע נוסף על אופי הלימודים, כמו גם למוסדות שבהם ניתן ללמוד לתואר במדעי ההתנהגות - וגם על אופי המקצועות שבהם ניתן ליישם את הידע בהמשך. היות שאני נציגה של מוסד לימודים כזה, לא יהיה ראוי אם אתייחס כאן לשאלת איכות המוסדות השונים. כמובן שאם תרצה לשמוע עוד עלינו אשמח לתת פרטים :-) לעניין הביקוש בשוק - אין תשובה פשוטה לשאלה הזו. בעיקר משום שזה תואר רב תחומי שניתן ליישם את הידע בו במגוון עיסוקים שלא ניתן לעקוב באופן אמיתי אחר הביקוש שלהם בשוק העבודה. אם היית מתעניין בלימודי משפטים או רפואה, היה יותר פשוט, כי אלה לימודים שמכשירים אנשים לעסוק פחות או יובתחום ספציפי (הגם שגם שם יש המון תחומי משנה עם ביקוש שונה). מקווה שעזרתי במשהו, לפחות :-) ענבל אלפיה מרכז מידע ורישום הקמפוס האקדמי אחוה http://www.achva.ac.il
אני אולי קצת משוחד כי אני לומד שם חח אבל אני ממש נהנה מכל רגע וכמעט פספסתי אותם ב"סבב הבירורים" שעשיתי לפני שבחרתי מוסד, אז כדאי לך לבדוק ולראות גם. המון המון בהצלחה!!!
סגור