פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
שלום, חברה שליי מעוניינת ללמוד פסיכולוגיה והלכנו קצת לאיבוד מאחר וזה דו חוגי. השאלה שלנו האם החוג השני שבוחרים מלבד פסיכולוגיה יכול להשפיע על קבלה לתואר שני. לדוגמא: אם רוצים ללמוד תואר שני קוגניציה או פסיכולביולוגיה, האם צריך ללמוד בתואר הראשון פסיכולוגיה וביולוגיה? בנוסף, אם מישהו יכול להסביר מה ניתן לעשות עם תואר שני בקוגניציה או פסיכוביולוגיה? וגם יש חוג לאוניברסיטת בן גוריון תכנית למצטיינים במדעים קוגניטיביים- האם יש על זה מידע? תודה רבה לכל מי שעונה .
שירי ליברמן | 10:01  19/04/09
שלום מעוז לא נראה לי שאמורה להיות בעיה אם התואר נלמד כדו חוגי אם מקבלים את כל הליבה וקורסי החובה בתחום הכי טוב שתשאל באוניברסיטה במחלקה לתואר השני אם ידרשו השלמות לגבי שאלתך הנוספת- קיימת תכנית למצטיינים לתואר שני במדעים קוגניטיבים באוניברסיטת בן גוריון יש פרטים באתר המצורף שיהיה בהצלחה
סגור