פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
שלום אני מתלבטת בין לימודי מדעי ההתנהגות במכללת עמק יזרעל, לבין תואר רב תחומי בקרימינולוגיה ובחינוך ממכללת גליל מערבי. אני אוהבת ומתחברת לשני התחומים. אבל השאלה היא מה יותר כדאי? מבחינת עבודה אח"כ, מקום הלימודים וכו... תודה רבה. הרישום כבר התחיל ואני ממש מוכרחה להחליט ומהר.
שלום אפרת שני התחומים שציינת מעניינים השאלה אם את רוצה להתמקד בתחום ספציפי כמו קרימינולוגיה, שני התארים אינם מקנים מקצוע מוגדר אלא מספקים תשתית רחבה ללימודי המשך לתואר שני מתמחה , מבחינת תעסוקה -בוגרים משתלבים בד"כ בתחומי משאבי אנוש/שרות לקוחות/ שיווק/הדרכה/ייעוץ ארגוני/קרימנולוגיה-משטרה/שרות בתי הסוהר, מוסדות לגמילה מסמים, שיקום עבריינים, רשויות מקומיות וכו לגבי דירוג מוסדות אני לא נוהגת לדרג או להמליץ , ממליצה לך ללכת לימים פתוחים, פגישות ייעוץ ולהתרשם בהצלחה שירי
סגור